~La media, aveți poză cu Pablo ~
Mă trezesc cu o durere de cap îngrozitoare, și simt două brațe care mă țin strâns la brațe, abia putând să mai respir. "Ooo, Doamne, ce s-a întâmplat aseară, sper că..." și ma uit panicată să văd dacă mai am hainele pe mine, mă liniștesc imediat ce văd că este totul în regulă. Mă uit relaxată la ceas și dintr-o dată strig tare:
-Pabloooo! Trezește-te este ora, 10:00, am întârziat la două cursuri.
-Ce-ai femeie? Spune acesta morocănos, dar atât de adorabil.
-Am întârziat la două cursuri, suntem morți.
-Calmează-te, azi nu mergem deloc. O să găsim o scuza. Tu vei spune că te-ai simțit foarte rău, iar eu mă descurc. Acum, lasă-mă să dorm.
-Crezi că v-a funcționa?
-Da, îmi răspunde acesta foarte sec,ceea ce nu îmi place și nu înțeleg de ce. Adică, nu are cum să fie adevărat, eu nu iubesc, nu am iubit niciodată pe nimeni. Nu știu ce înseamnă asta. Și da, încă sunt virgină, dar asta nu e tot... Eu nu m-am sărutat niciodată cineva. Aseară atât de mult îmi doream să îi simt buzele lui Pablo, doar că îmi era teamă, eu nu știu cum se face, dacă o să râdă de mine? Nu, nu pot să îi spun asta.
-La ce te gândești? Mă întrebă, Pablo.
-Aah, păăi, l-l-aa nii-nimic...
-Anne! Nu am 5ani. Acum spune-mi, ce s-a întâmplat?
-Păi, nuu-nu știu cum să, să spuun.
-Direct! Ce ai pățit aseară?
-P-păăi, eu... Ștt-tii tu..
-Ai iubit?
-Ce? Nuuu
-Atunci?
-Uiiiite, e-e-euu, nuuu am mai făcut asta niciodată, și îmi era teamă să nu râzi de mine....spun și deodată mă înroșesc toată.
-Anne, ești virgină?
-D-d-a, daar nu-nu este doar asta... Eu niciodată nu m-am sărutat cu cineva.
-Tu vorbești serios, spune acesta râzând.
-Uite, vezi. De asta nu vroiam să îți spun. Știam că vei râde toți o faceți,spun eu supărată și mă întorc cu spatele la el. Acesta mă i-a la brațe și mă trage cât mai aproape de el. Mă sărută pe obraz, și îmi spune.
-Prostuț-o, nu râd de tine. Râd pentru că sunt prost, râd pentru că nu îmi vine să cred, râd pentru că sunt un bou, pentru că niciodată nu am întâlnit o fată ca tine, Anne ești specială. Chiar dacă nu ne cunoaștem de mult timp, am început să mă atașez de tine. Mereu am avut orice fată am vrut, dar toate erau parașute. Niciodată nu am iubit, niciodată nu am avut o relație. La mine totul se baza pe sex.
-Adică nu o să râzi de mine și nu vei spune tuturor asta?
-De ce aș face-o? Mă crezi nebun? Nu vreau să te fure cineva.
-Mulțumesc Pablo, și îi dau un pupic pe obraz, iar acesta mă sărută pe frunte, eu roșind toată.
PABLO POVESTEȘTE
Este, atât de inocentă, și atât de dulce când roșește. Este firavă, aseară dormeam cu grijă ca nu cumva să o strâng prea tare, să pățească ceva. Îmi place fata asta, îmi place prea mult. Nu știu ce se întâmplă, dar simt ca e ceva diferit, nu o vreau pentru sex pe ea o vreau mai mult, vreau să îmi petrec o viață alături de el,stii sună ciudat ne cunoaștem de două zile, dar nu îmi pasă. Îmi aduc aminte ieri când am dat peste ea, m-am speriat când a căzut peste ușă, iar când s-a ridicat și s-a uitat în ochii mei, am simțit ceva aparte. Am simțit că trebuie să o protejez.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
-Anne, vino! Am făcut clătite.
-Și încă nu a luat foc nimic? Spune acesta chicotind.
-Eu sunt un maestru bucătar, acum vino mai repede, nu mă forța să intru în baie peste tine.
-Ooo, gaata, gaata, sunt aici. Mmmh, ce bine miroase.
-Deci? Ce părere ai?
-Mmmh, sunt delicioase. Chiar tu le-ai făcut?
-Normal. Și nu crezi, că aș merita și eu ceva?
-Ce anume?
-Ceva dulce.
-Desigur, tine o clătită, sunt foarte dulci.
-Anne, eu vreau altceva, mai dulce, spun eu, și văd cum incepe să îi i-a foc obrajii și pune capul în pământ. O sărut pe obraz, nu vreau să se simtă forțată, atunci când v-a crede ea că trebuie să o facă, o să facă, mă v-a săruta.
ANNE POVESTEȘTE
Îmi place atât de mult, simt că zbor când este lângă mine, niciodată nu am simțit asta. Și știu că așteaptă să îl sărut, dar nu o voi face, nu ii voi ceva atât de ușor. Vreau să văd dacă este cu adevărat sincer, nu vreau să își bată joc, nu vreau să sufăr.
-Anne, ce vrei să faci azi?
-Păi nu prea știu, te-ai gândit la ceva.
-Mă gândeam să mergem să îți arăt împrejurimile, și după vedem, ce spui?
-Sună perfect, merg să mă schimb și mergem.
-Eu o să merg să îmi i-au niște haine și mă întorc.
-Bine, vezi ca ușa rămâne deschisă.
Mă pupă pe frunte și pleacă. Merg, fac un duș rapid, îmi fac un make-up simplu, doar cu mascară, și un luciu de buze. Și mă îndrept spre dulap să văd cu ce să mă îmbrac. Azi este cald așa că îmi voi lua o pereche de pantaloni scurți de blugi albaștri, îmi i-au un maieu negru, iar pe deasupra o jacheta de blugi, iar în picioare îmi i-au tenișii mei albaștri. Azi prefer să îmi i-au lenjeria intima neagră din dantela. Mi-am luat și sutienul și dintr-o dată simt cum o privire se holbează la mine, eu îmi pun repede prosopul în jurul meu, înroșindu-mă toată la față și țip :
-Ești nebun? Nu știi să bați la ușă? Dacă eram dezbrăcată mai tare? Nu pot să cred m-ai văzut așa?
-Calmează-te, nu am făcut nimic, am mai văzut fete în sutien și boxeri.
-Eu nu sunt fufele cu care umbli tu... Acum te rog ieși să mă îmbrac.
-Fie, fie bunicuț-o!
Cobor jos, și îl văd în living, stând pe canapea, este atât de frumos. Și are un tricou negru, mulat, prin care se poate vedea abdomenul bine lucrat.
-Mergem?
-Biine!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
A fost o zi frumoasă, Pablo m-a dus peste tot, am mers în parc, am mers la film, am mers la Mall, peste tot. A fost cea mai frumoasă zi din viața mea, iar el s-a comportat atât de frumos. Este perfect.
-Anne, în seara asta, trebuie să stau iar la tine?
-Nu te obliga nimeni să rămâi, dar pleacă. Nu vreau să te rețin poate ai vreo întâlnire.
-Fie, ne vedem mâine.
-PA.... Și totuși, mi-e teamă sigură.
-Hai Anne, fii matură. Am niște treabă.
Și a plecat, eu încep să plâng și îmi pun ceva să beau și îmi aprind o țigară. Da, fumez. Fumez când sunt supărată, când sunt dezamăgită. Cât de proastă sa fiu, credeam că tine la mine, dar nu. El este doar un fustangiu, a stat cu mine aseară pentru că a crezut că o voi face cu el. Am fost cea mai proastă credeam că este diferit. După vreo 20 de minute, aud bătând la ușă. Cine dracu o fi? Merg spre ușă și când deschid nu îmi vine să cred ceea ce văd, sunt uimită, îmi vine să urlu....
CITEȘTI
Celebritate&Dragoste
RomanceÎn această carte este vorba despre o fată care avea o viață grea din cauza tatălui ei care merge beia, o bătea și pe ea și pe mama ei. Într-o zi ele pleacă, Anne intră la un studio de muzică, unde întâlnește foarte multe persoane, în special își înt...