part 1[love you jimin oppa]

128 3 1
                                    

"Aku benci kau yein" kata jimin sambil tunjuk penumbuk nya "mianhae, lagi pun omma ngan appa saya suruh kawin ngan awak" "KENAPA KAU TAK BANTAH BODOH?!!?" Kata jimin sambil mendekatkan muka nya pada yein "aku harap kau mati dan aku tak nak tengok muka kau" kata jimin dngan selamba "aku tak sangka kau berharap macam tu" yein menangis teresak esak selepas mendengar perkataan mati. Dia terus pergi ke bilik air untuk menenangkan fikiran nya. Tiba² satu tangan menarik yein. "Kau buat apa ngan oppa aku? " sa......saya tak buat apa² pun". "TIPU?!?" Perempuan itu menjerit. "Betul hana, saya tak buat apa² pun ". Sebelum meninggalkan yein, hana menyepak perut yein dengan kuat "mati kau"

¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥

Keesokkan hari nya

Yein sampai awal di sekolah, dia mengemas bilik darjah itu sebelum pelajar lain masuk "kenapa aku selalu kena kemas kelas yang macam sarang tikus" dengus yein.
Tiba² yein ternampak jimin memasuk kelas sambil menjeling tajam kepada dia.... lantas yein menyorok di sebalik meja² itu.

Senyap......suyi

Hanya dia dan jimin sahaja yang ada di dalam kelas...tiba² awek kesayangan nya aka hana memasuk kelas "oppa jom teman changi pergi jalan²" "yelah²" kata jimin dengan malas. Jimin berjalan lolai ke arah hana "jom"

Yein pov

Gila ke apa pagi² nak gi jalan². Hish geram betul aku tengok. Datin hana sedar diri sikit.... aku dah nak berkahwin lah dengan oppa kau! Ieeeee aku tak suka lah kalau bakal suami aku jalan² dengan perempuan tua aka hana!eh apa kau fikir ni yein?! Dia ingin kau mati lah?! Dia tak suka kau lah yein! Kawal emosi kau yein+!?!?!

End pov

Semasa rehat....

"KAN AKU SURUH KAU MATI!! Kenapa kau tak mati lagi bodoh"

"Mianhae saya tak sedia lagi" "aku harap harini juga kau mati"

"Baiklah jimin, tapi yang saya tahu saya sayang awak" kata yein cakap pelahan....tapi dapat didengar oleh jimin... jimin termenung seketika selepas yein pergi dari situ

Bang bang

Bunyi tembakkan memutuskan lamunan jimin... segera yein berpatah balik ke arah jimin sambil menarik tangan jimin ke tampat yang selamat
"Bunyi apatu" soal jimin dia pelik kenapa yein menarik tangan jimin "pembunuh ibubapa saya" sambil tersenyum ke arah jimin (lupa lak bagitau yang ibubapa yein mati) "awak tunggu sini eh" "KAU nak pergi mane?" TAK per awak tunggu sini dulu"

Yein berlari ke arah bunyi tembakkan tadi. Dua orang tersenyum melihat yein di situ "kau nak apa?" "Aku nak kau mati bersama ibubapa kau" "boleh! Tapi dengan syarat kau jangan kacau chingu aku?!" Lelaki itu berasa marah sambil mendekatkan badan dia ke yein "aku akan bunuh kau" kata lelaki itu sambil cucuk pisau ke badan yein. terasa sakit tapi dia taknak orang tau yang yein dIcucuk
terus pergi ke lokel untuk sselamatkan hana "awak dah selamat" "saya takut" kata hana dengar cemas "tepi, tepi biar aku tolong hana" jerit jimin ke arah hana sambil mengangkat hana ala² bridal style.yein cuba senyum paksa.. "saya harap awak sedar" yein menangis teresak esak. Yein pergi ke blok lama di sekolah dia menutup sedikit kesan tikaman tadi

¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥

"Aku pelik lah"kata jungkook sedikit pelik " Kenapa?" Kata jimin yang sedang tidurkan hana di sebelahnya "tadi polis ada terjumpa pisau" "so?" "Aku pelik pisau tu dipenuhi darah, tpi aku tengok tak de sesiapa pun yang kena tikam" jungkook hairan. Jmin pelik, die terus ke blok lama dan mencari yein. Dia bersyukur kerana yein berada di blok ditingkat 4 "hoi, bangunlah"

"Senyap..."

"Hoi"

"Senyap..."

"Hoi kau jangan buat aku risau"

"Senyap.."

Jimin menarik sedikit muka yein, tiba² jimin merasakan sesuatu cecair diatas baju yein "DARAH"

Jimin mengangkat yein ala² bridal style sambil menangis menuju ke hospital

******************************

Di hospital

Yein cuba membuka mata...dia terkejut jimin ada di sebelah nya sambil tidur

"Jimin~ah bangunlah" jimin membuka matanya dan terkejut yein dah sedar lantas jimin memeluk yein. Akan tertapi jimin mendengar tangisan yein"kenapa kau nangis"risau jimin "maafkan aku jimin" "for?" "Sebab aku tak mati lagi, maafkan aku sebab aku hidup kau pecah belah" "shh aku tak nak kau mati lah" "aku sayang kau sangat². Jangan tinggalkan aku"jimin merayu "ok"

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

Jo eun chimim nida

Annyeong reader

Luv you

Tak best commet

Best vote

Ok bye

Suamiku Setia Atau Curang?Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang