Barbatul in loc sa plece s-a indreptat spre ea si a dezlegat-o. Ea s-a ridicat repede si a alergat spre mine si m-a luat in brate, imi dadea parul de pe fata si ma intreba in continuu daca sunt bine.
Barbatul acela a venit pe la spatele ei, a ridicat-o si a dus-o pana pe o masa unde a inceput sa o sarute si sa o pipaie peste tot.
- Las-o in pace! Daca nu... ma intrerupt el.
- Daca nu ce? O sa ma bati? Din cate vad esti legat. si a inceput sa rada si sa o sarute si sa o pipaie din nou.
*** Liam pov. ***
Ajung la adresa pe care mi-a trimis-o Harry. Imi iau pistolul din dorbedou, ma asigur ca are destule gloante, ies din masina si incep sa alerg spre intrare cand 3 masini se opresc langa a mea, din care ies Louis, Niall si Zayn.
Le fac semn sa vina langa mine si sa se lase la pamant.
- Voi va duceti si il gasiti pe sef iar eu ma duc dupa Harryet si Harry.
- Bine! zic toti trei de-o-data.
Le fac semn, si la 3 intram toti de-o-data inauntru si incepem sa-i punem pe toti barbatii care ne ies in cale la pamant.
Ne-am despartit si fiecare a luat-o in cate o directie. Am inceput sa intru din usa in usa, pana cand am intrat intr-o incapere unde il vad pe Harry legat de perete si incerca sa se elibereze, dar din pacate era legat cu lanturi.
M-am uitat in directia in care se tit uita el si o vad pe Harryet pusa pe o masa si un barbat deasupra ei si o pipaia in continuu.
- Lasama! Lasama in pace o data! tipa si se varcoleste in continuu.
Am ridicat arma, si am indreptat-o direct spre capul barbatului si am tras fara vreun resentiment. Imi doream doar ca sora mea sa fie bine.
Harry se intoarce uimit dar mai mult fericit ca a scapat-o cineva pe Harryet de acel jegos.
*** Harryet pov. ***
Sunt pur si simplu dezgustata! Incerc sa scap din stransoarea puternica a mainilor lui, dar nu reusesc.
- Lasama! Lasama in pace o data! tip si ma vait in continuu.
- Nu o sa te las pana nu obtin ce vreau.
A inceput sa rada pana s-a auzit un foc de arma si a cazut la pamant intr-o balta de sange.
Ma ridic speriata si il vad pe Louis cu un pistol indreptat spre monstrul care acum sta intr-o balta de sange.
Ma dau jos de pe masa si fug spre Liam si il iau puternic in brate.
- Gata! O sa fie totul bine. Harryet! Gata! Calmeazate acum. Nu mai are cine sa iti faca ceva acum. Sunt aici! imi zice in timp ce imi ia fata in palme si ma mangaie usor cu degetul lui mare.
Dupa ce mi-a dat un pupic pe frunte, se duce la barbatul care zacea intr-o balta de sange si ii cotrobaie prin buzunare pana gaseste o cheie cu care ii deschide lacatul cu care era legat Harry.
Harry odata dezlegat, se ridica repede si alearga spre mine si ma ia intr-o imbratisare puternica, care a fost intrerupta atunci cand mia luat si el fata in palme si ma saruta puternic.
- Harry! O sa vorbim despre asta acasa. Pana atunci hai sai gasim pe baieti si sa plecam de aici. ne intrerupe Liam.
Am iesit din acea incapere si am inceput sa fugim spre iesire unde ne asteptau baietii alaturi de cateva masini de politie.
S-au urcat fiecare in masinile lor, iar eu m-am urcat in masina cu Liam.
Pe drum mi-am tras genunchi la piept si am adormit. Ma trezesc...
*******
Scuze! Scuze! Scuze!
Numa ca am trecut printr-o periaode destul de grea si am ramas in pana de idei asa ca am zis ca mai bn o inchei si mai postez cand pot.❤❤❤❤Va multumwsc pentru tot! Va iubesc pe totii!! ❤❤❤❤
CITEȘTI
Liam's little sister (1D f.f.)
FanficHey... Aceasta este prima mea poveste pe care o scriu. Sper sa va placa intorsatura pe care o ia viata lui Harryet alaturi de cei 5 cu care sta. ***********************************