Virus vs Vampiri

43 6 27
                                    

*Eu*:Tu...chiar...serios?
*Dylan*:Da!
*Eu*:Dar...te stiu!
*Dylan*: Eu sunt protectorul tau! Desi nu ma vezi sunt acolo...mereu!
*Eu*:Protector?
*Dylan*: Ups...
*Eu*:Ups ce? Daca nu imi zici jur ca nu o sa mai ai acelsi par blond sidrăguț...adica....ăăămm...blond!
*Dylan*: Poftim?! Ai zis...
*Eu*:Nu devia de la subiect! Spune ca iti dai gâtul!
*Dylan*: Tu Esti un vampir din rasa Black Blood...Mama ta Jenifer era o lupoaica alba din rasa Alpha iar tatăl tau un White Blood...fratele tau e mostenit puterile mamei tale pe cand tu, esti ultima născută din rasa aceasta si urmatoarea la tron! Daca nu te cofrunti cu Farros, unchiul tau, pentru tron exista riscul de a muri si noi la fel.
*Eu*: Eu sunt...
*Dylan*:Da...
Simteam cum un sentiment de ura imi încasează mintea...
*Dylan*:Nu a numai atat...
*Eu*:Poate fi si mai rau?
*Dylan*:Din nefericire da...Farros a creat un virus fe transforma oamenii in marionetele lui!! Eu si amicii mai din clanul Alpha te putem ajuta!
*Eu*:Rudele mamei?
*Dylan*:Dap...
In acel moment magic, câteva bătăi in usa se auziră agresiv.
Niste mormaieli înfundate se aud de la etaj...geamurile erau sparte iar pe ele intrau niste oameni...nu erau oamenii ci monstri!!
*Dylan*:Ei sunt...virusul AB!! Pleacă...la etaj...hai, hai!!!
Am ajuns! Nu pot sa cred...Chatry!!! Ii controla...cum?
*Chatry*:Ajutor!
*Dylan*:Voi doua...Aoleo!!! Sunteți...surori!! Va explic mai tarziu...
*Eu*:Ce fac acum?
*Dylan*:Poți controla apa...cum in sange e apa...controlează sângele!
*Eu*:Cum?
*Dylan*:Concentreaza-te!!

Sallut! Ce faceti puradei? Stiu...capitolul e scurt dar nu prea aveam timp!! Sunt vinovată dar nu aruncaticu rosii...astept voturi comenatrii si share de la unii...scuze pentru greselile gramaticale!! Graba...pupicei dulsi!!❤❤


Best Friends Forever Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum