Buna! Sunt Catherine!! Am 16 ani si am parul de un blond chihlimbar co câteva suvite negre. Port niste ochelari iar ochii mei sunt de un pur albastru. Sunt o fire vesela, zambareata căreia nu ii place melancolia prin preajma. Imi place nutella si matematica. O ador!! Sunt olimpică la romana desi, nu prea stiu cu ce ma va ajuta asta. Desi in prezent sunt o fata normală am avut un trecut întunecat. Mama murise deoarece tata a ucis-o dat fiind faptul ca imi lua apărarea. Tata s-a căsătorit cu o scorpie de femeie ca ma bătea si ma tortura. Nu mai puteam suporta mult familia asta asa ca mi-am luat imi.a in dinti si am fugit de acasa. Mi-am luat cele trebuinciose si niste bani si...papa căsuța primitoare!! Am hoinarit pe străzi si am dat peste o fata care vroia sa isi ia viata. Nu se părea o fata draguta si nu am lasat-o sa faca prostia vieții ei. Stiu acel sentiment de angoasa ce iti da târcoale dar trebuie sa fezisti tematici de a te sinucide. Asa am devenit prietena cu Maya. E o fata draguta care pe langa acea tristete nesfârșită, mai are si un mic stro de speranta ce ii luminează pesonalitatea. A un specimen rar întâlnit pe Terra. :))
I-am fost ca o sora....am fost acolo la prima despărțire, am fost acolo la crizele ei de bipolara am fost acolo mereu. Ea mi-a fost acea amînare care ma făcea sa zâmbesc in momentele grele, acel strop de speranta ce ma făcea sa fiu mai perseverență...ea a fost totul pentru mine si încă mai e!! Ne-am hotărât sa stam la ea casa si sa trăim o viata cat de cat decenta. Ne-am înscris la u liceu cu profil de engleza. Desi amadoua nu ne pricepem de minune la engleza. Bineinteles ca acolo trebuie sa fie si acea scorpie multicolora imbracata ca soția lu Harry Styles. O chema Rose. Aoleo!! Numai cat o vad imi gi e sa ii dau una cat sa ii zboare capul ala plin cu extensii albastre. Se da fata superioara. A superioara pe naiba!!
CITEȘTI
Best Friends Forever
HorrorEu sunt Cathrine! Iar eu Maya! Suntem cele mai bune prietene. Nu am putea rezista una fata alta niciodata! Chatrine: -rabdatoare -glumeață -putin sadică -ii place matematica -iubese nutella Maya:-Sadică -uraste matematica -desenează mereu -muzica...