VÁHÁM

69 4 6
                                    

Ahoj všichni,


nejprve bych se chtěla omluvit, že jsem stále nepřidala druhou variantu slohové práce, o které jsem u nedávno mluvila. Nějak nemám chuť to přepisovat.

  Stále píšu Oksanu. Dopracovala jsem se do fáze, že mám přepsané/opravené kapitoly až do části DLOUHÝ STÍN. Zbytek ještě musím opravit. Ale protože někteří z vás, se kterými se výdávám osobně, už na mě tlačí, abych přidala další kapitolu, tak jsem začala pokračovat v psaní a neopravený zbytek opravuji v mezičase. A začínám váhat. 

  Nemůžu z hlavy dostat myšlenku, že ztratím čtenáře, protože už nebudou mít co číst. Zároveň, ale dostávám nové a nové sledovatele, i když Oksana leží ladem. Nebylo by vůči vám fér, abych na vás jen tak zapomněla a psala dál. Není tu totiž ani malá naděje, že by se k vám papírová kniha v nejbližším čase dostala. Oksana momentálně řeší ty největší zvraty v knize a ty když dořeší, nebude už problém zkrátka psá, psát a psát. Druhá polovina knihy totiž bude trošku jinačí, klidnější a pro čtenáře možná příjemnější. Ale než knihu dopíšu, pošlu vydavatelství, to než si ji přečte a zhodnotí, zda to vůbec má smysl a pokud budou moji knihu ochotní vydat, bude také trvat nějakou chvíli, než se knize udělá korektura  a ilustrace. (Tímto pozdravuji moji dobrou kamarádku, která mi ilustrace kreslí a moc jí děkuji. Ty ilustrace jsou DOKONALÉ!) Vydavatelství, kterému to chci dát, tiskne své knihy v Bratislavě a než se to vše zařídí a než se kniha dostane na pulty knihkupectví, tak to si ještě počkáte.

  Ideální stav by byl, kdyby se kniha dostala do knihkupectví před Vánoci. To byste si ji mohli nadělit pod vánoční stromeček. =)

  Jenže k této fázi mám ještě hoooodně daleko. A tak se vás ptám: chcete, abych uveřejňovala další kapitoly i přesto, že se v prostředí děje něco změnilo? Pokud ano, věnuji jednu kapitolu Osobní filozofie vysvětlení změn v Oksaně.

  Na jednu stranu vás ochudím o nějaká překvapení, která byste jinak našli v papírové knize. Ale zase na druhou stranu, budete připraveni na to, že až si knihu koupíte, nebude úplně stejná, než jak ji znáte. (Počítám s tím, že mě ve vydavatelství donutí něco přepsat.)

  Nemůžu ale najisto vědět, že se mi vůbec podaří knihu vydat. V takovém případě sem uveřejním celou knihu ve finální podobě. Dokud ale nevím, jestli se mi to podaří, nemůžete počítat s tím, že bude kniha na wattpadu dokončená. Nechci totiž riskovat to, že si knihu někdo stáhne, trochu ji pozmění a vydá jako padělek. No a taky by si knihu nikdo nekoupil, když si ji na internetu přečte zadarmo.

  Tento článek bych chtěla ukončit slovy: Moc vám všem děkuji. Překročili jsme hranici dvaceti sledovatelů, moc vám děkuji za všechny komentáře a zprávy, které mi dodávají sílu psát. Jsem ráda, že se vám Oksana líbí, že se vám líbí moje tvorba a že mě tak podporujete. Jste nejlepší. 

  Napište mi do komentářů, jestli chcete další kapitolu nebo si radši počkáte. Ráda vám vyhovím. =)

Vaše Johana Szedlakova.

Osobní filozofieKde žijí příběhy. Začni objevovat