Jak to bude s Oksanou?

31 1 0
                                    

Dobře lidi, rozhodla jsem se. 

Prošla jsem si statistiky čtenosti Oksany. Je docela zajímavé se na to dívat. V posledním měsíci Oksanina čtenost rapidně klesla, což o to, někdo si ji přečetl, ale nikdo, říkám NIKDO, za ni nehlasoval ani nenapsal komentář. To znamená 0 votes, 0 comments. Upřímně jsem to čekala, ale stejně mě to trochu zamrzelo. Zdůvodnit jsem si to mohla jedině tak, že jsem někdy před měsícem požádala jednu autorku, co dělá recenze, aby mi na Oksanu napsala svůj názor. Tudíž četla, ale nehlasovala. 

Je také zajímavé sledovat různé "koláče" se statistikami a mapy. Oksanu čtou ze 40 procent lidé od 13 - 18 let, dalších 40 procent tvoří lidé do 40 let a zbylých dvacet procent tvoří lidé starší 45 let. To je úžasné! To znamená, že Oksana nebaví jen děti, ale i dospělé! Z toho mám nesmírnou radost a chci Vám všem poděkovat. (Jo jasně, chápu, že někdo napíše jiný věk, než ve skutečnosti má, ale znám například babičku mojí kamarádky, která Oksanu čte, takže...) Pak jsem se podívala na mapy zemí, které Oksanu čtou. To mě nesmírně překvapilo. 80 procent Oksaniných čtenářů tvoří lidé z ČR (překvapivě.) A zbylých dvacet procent čtenářů tvoří lidé (podržte se) z USA!!! (Tak se přiznejte, kdo z vás bydlí v Americe? Pochybuju, že Američani uměj česky.) Zajímavé je, že například ze Slovenska mě nečte nikdo, což je docela zvláštní, protože jsou to země s podobnými jazyky, které si navzájem rozumí. Moje sestřenice je ze Slovenska, ale jelikož je asi jediná, nemůže tvořit ani jedno procento.

Ale dost kvákání o statistikách. Docela jsem přemýšlela, jestli budu Oksanu vydávat a protože jste mi mnozí psali, že byste chtěli, abych vydávala, ale zároveň nechcete přijít o překvapení, moc jste mi to neulehčovali. Ale protože nechci, aby se na Oksanu úplně zapomnělo a protože jsem příběh utla v té nejnapínavější části, řekla jsem si, že Vám dám ochutnat další kousek. 

Co se ale týče změn, o kterých jsem Vám psala už dříve, než začnete číst další kapitolu Oksany, URČITĚ  si přečtěte další část Osobní filozofie, kterou přidám hned, jak tohle dopíšu. Vysvětlím Vám tam, proč a co se změnilo.

Děkuji Vám za podporu.

Osobní filozofieKde žijí příběhy. Začni objevovat