BÖLÜM 01

205 25 0
                                    

Selam önce kendimi tanıtım adım Miray Koçoğlu 18 yaşındayım sarışın mavi gözlü orta boylu bir kızım babamın isteğiyle Oğuzhan Kolejin de okuyorum . İzmir Çeşme de oturuyorum. Varlıklı bir aile olduğumuz için Bahçeli iki katlı bir evde oturuyoruz. Anneciğimi tanıtmak istiyorum adı Havva esmer orta boylu ve 38 yasinda tatlım benim yaa.Tabii ki sıra babamda adı Sezai Koçoğlu holding müdurü 40 yaşında sarışın ve mavi gözlü o bize nazaran birazcık uzun boylu.
Ailem bu kadarla bitmiyo tabii ki de üç kardeşim daha var ben en büyükleriyim en küçük kardeşimin adı Erkan dördüncü sınıfa gidiyor oda  annem gibi esmer ve cok tatlı sıra da ondan bir büyüğü olan Aysun var oda lise bir öğrencisi sağlık meslek lisesinde okuyor o bizden de farklı olarak kumraldır. Sıra ondan da bir büyük olan Neslihan da oda aynı annem gibi esmer ve kahverengi gözlü. O uzun kirpikleri unutulmaz tabii...

Vee burada unutamicam olan kitabimin yarısını dolduran "Ömer KARA" bu isim hayatıma yakın zamanda girdi ve kitabımi dolduran kişi oldu sadece yazmayı değil içimdeki duyguları kâğıtlara dokmeyi o duygulardan satır satır anlamlı cümleleri bir araya getirmeyi sağlayan kişi oldu..

Yani ben bu kitabimda kitabımi  sizinle paylaşmak ve ona olan duygularımı söyleyemediğim için bu duyguları kâğıtlara dökmek için yazıyorum. o yogun duygularla yazdığım şiirlerimi sizinle paylaşmak isterim evet Miray in hayatını ve o yoğun duygular hissettiği Ömer ini kitabında ki şiirlerle anlatacak..

Adını Aşk Mı Koysak Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin