~1

388 6 0
                                    

"Loubnaaa!" schreeuwt Yasmine.
"Jaaa!!?" Zeg ik lachend. We zitten allebei op mijn bed te chillen met wat chips en energy. Het is een zomerse dag en toch zitten we binnen.

"We gaan straks naar buiten he ezel" Zegt Yasmine ongeduldig.

(Yasmine is mijn bff)

"Jaja ik ga nu ff me haar borstelen" Zeg ik snel en ik sta op. Mijn telefoon gaat af. Het is anoniem? He, ik word bijna nooit ano gebeld? Achja ik neem het wel op.

'Hallo? Met Loubna.' Zeg ik.

'.....'

"Hallooo?" Gil ik

'..............'

'Wollah he als ik weet wie jij bent k sla je tanden eruit' Zeg ik geirriteerd en ik hang op.

"WIE WAS DAT" Lacht Yasmine hard.

"Ja alsof ik dat weet man,het was anoniem en ik diegene was gewoon aan t ademen wollah als ik weet wie dat is he zeker een of andere grap van Nassim " Zeg ik boos.

Ik borstelde me haren snel en ik deed mijn adidas superstars aan. Ik had een zwarte broek de onderkant was hij beetje opgerold naar boven en wit shirtje. Ik had nog een mooie chanel zonnebril op en ik had snel snel me haren gestyld. Normaal heb ik een bos krullen.

Yasmine en ik liepen naar buiten en we namen nog wat zonnenpitten mee en wat energy. Ik nam nog wat geld mee voor winkels enzo want ja is koop avond op vrijdag toch. Ik doe de zakje open en ik begin te eten met mijn pipas en spuug ze weg andere kant op grond.

"Ewa geef beetje?" Zegt Yasmine.
"Ja wacht, hier" Zeg ik. Ik geef haar hele hand vol pipas en ze begon te eten met dr pipas. Opeens gooide ze een 'dab'. Ik lachte en ik schudde met mijn hoofd. Ze is raar man.
"KOM WE GAAN FF NAAR MAC" zegt ze. "Nee kom kfc ik heb zin in kip" Zeg ik zeurend.

"Wejooooo Loubnaaa ik wil mac! Of.. omg. We gaan eerst mac eten en daarna kfc eten!" Zegt ze blij.

"Weyema Yasmine... Oke dan" Zeg ik terwijl ik me pipas eet. (Pipa is zonnepit)

Dus we liepen eerst naar mac en het eerste wat we zagen was natuurlijk weer een groep marokkanen of ja jomgens dus. Daar had ik totaal geen zin in. Nou Yasmine doet altijd zo overdreven enzo maar ik heb daar hekel aan. - We liepen dus daar heen en ofcourse... We hoorden weer gefluit. Like? Heb je niks beters te doen?

"Heuuy zinaaaa's" Riep een van die jongens. Natuurlijk negeerde ik ze maar Yasmine was natuurlijk al binnen want anders had ze hun al ehm ja... "Ewa schatje mooierd hmm" Riep een van die mogolen, dit keer wist ik welke.

Opeens werd ik tegen gehoude door een van hun. Hoe heten ze? Zehma 'het hoofd' van die groep. Nou diegene kwam mij tegen houden. Maar wollah? Niemand raakt mij aan ik zeg het je alvast.

"Hey zina" Zegt hij.
"Raak mij miet aan. Wollahwil je klap?" Zeg ik boos.

"Hmm beetje agressief he" Lacht hij rustig.

Deze is niet verkeerd man dacht ikbij me zelf.. Hij is niet lelijk. Hij heeft groene ogen krulletjes en mooie kuiltjes. En gewoon trainingspak. Ik loop verder want Yasmine wachtte op mij. Ik zoek yasmine met mijn ogen en opeens hoor ik heel hard mijn naam alsof hyena mij roept.

"LOUBNAAAAA" Schreeuwt Yasmine.
Ze zit helemaal achter in de mac waar we rustig kunnen eten. Ik loop naar haar toe en ze kijkt me raar aan.

"Waar was je a ezel ik had besteld en eten is nu al hier" Zegt ze

"Ja een van die jongens die hielden me tegen ofz maar laatmaar" Zei ik terwijl ik heletijd aan die jongen dacht met mooie groene ogen...

"Tegen hielden? Wollah waar zijn ze ik haal ze uit he rare woeshoems " Zegt ze terwijl haar mond propvol zit.
Ik lach me rot wat hou ik zoveel van haarhe. Verder waren we nog naar kfc gegaan en naar wat winkels we hadden kleren gelocht en ijsje gegeten en ja fotos gemaakt. Daarna gingen we naar huis want ik was zo moe dat ik in slaap viel....

Daar staan we dan hand in hand op het strand.Hij houd me vast en tilt me op... Hij kust me op me mond en ik geniet er van zo erg en ik houd hem stevig vast wat hou ik zveel van hem mijn lieve man. Ik kijk om mijn vinger en ik zie een mooie ring met diamant hij glinsterd.wauw.. Opeens gooit hij me in het water en ik kom maar niet naar boven HELPPPPPP!!!!!!! HELP !!! Een helee grote golf komt en ik ga mee met de golf!! Ik huil heel hard hoezo zou hij dit doen....'

Heey lieverds! ik hoop dat jullie hoofdstuk 1 leuk vonden. Stem aub zodat hoofdstuk 2ook komt! Ly all!

Loubna's leven (GESTOPT)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu