3

179 4 0
                                    

Ik word wakker.. Het is 10 uur in de ochtend. Ik kijk om me heen en me kamer is donker.. Ik kijk naar de gordijnen maar die staan gewoon open? "Pffff wats dit nou weer" Zei ik geirriteerd. Ik loop naar de raam en ik kijk naar buiten

"Tfoee, waarom regen altijd regel gatver ik haat NL" Zei ik boos en ik ging terug naar mn bed. Mijn buik gromt? Ohja ik had avond eten geskipt. Wat was er gister wel gebeurd.. Heeft Yasmine me niks gezegt/geappt?
Ik pak snel me telefoon en kijk of ik nog appjes heb. En natuurlijk heb ik veel appjes gekregen van Yas.

"LOUBNAAA"
"WAARBEN JE HALLOOO"
"Wollaahhh wrm rea je nietttt"
"LOUBBBBNAAAAA"
"Pfffff reageer nou is a ezell"
"Ik word paraaaaaaaa app meee"
"ik ga je broer appen he waarbenje"
"omg imane heeft me gdmt kijk wat zezegtrr"
"Yas👭💕👥: Heeft een foto gestuurd"
"Hode kk kehba dat ze is"

Ik opende Whatsapp niet eens, ik keek gewoon naar die berichtjes. Ik heb ook even geen zin om het te openen. Ik zet me telefoon uit en leg het op t nachtkastje naast me. Ik kijk vanuit me bed naar buiten. Ik zie niemand, alleen autos en wat fietsters. in de regen nog wel? Oh en ik zie nog kleine buurjongetjes voetballen verderop.

Ik sta op en ik stap de douche in ik laat warm water over me heen stromen en ik geniet er zo erg van. Ik stap uit de douche en ik pak een handdoek en ik wrap hem om me heen. Yemma slaapt me broer slaapt iedereeeen behalve ik weer. Ik droog me haar en ik doe mijn trainingspak aan. Daarna maak ik wat eten en zet ik wat thee voor mezelf en ik plof op de bank en ik pak mijn telefoon. Ik open het gesprek waar Yasmine mij berichten heeft gestuurd. Ik kijk naar de foto die ze me had gestuurd en "WATTTT!!" gilde ik. Neeeeeeee kutttt ik schreeuwde tt hard😭 Hopelijk word niemand wakker. Ik kijk nog is eens goed naar die foto en je raad niet wat ik zie.

"Tfoe nee dit kan niet!" Zeg ik boos. wacht maar als Nabil wakker word!!!!!
Ik zag namelijk NABIL ME EIGEN BROER MET EEN KEHBA OP DIE FOTO. Ik open instagram en ik ga naar imanes acc. En ja hoor, ja ja. Ze heeft die foto gepost. Ik kijk erg lang naar die foto.. Daar zitten ze dan, Imane op een bed met een hemd die doorschijnend is en me eigen bloed broer nabil die naast haar zit en zijn arm zit om haar buik, Imane steekt dr tong uit en Nabil lacht met zijn witte mooie tanden terwijl hij naar Imane kijkt.

"Dit kan toch niet... nee neee neee! Ze lijken wel een stel. Neee aub niet" Zeg ik in mezelf. Ik klik op die foto en ze heeft heel wat mensen getagd daar. Waar zit nabils tag dan want ze tagt iedereen? Ik keek goed en Nabils tag zit midden op dr tong. wtf is dit? Ik keek goed naar die kamer en het is niet Nabils kamer? Ook niet die van Imane? ( En ja dat weet ik omdat ze in me buurt woont en ben wel eens vaker daar geweest omdat me moeder haar moeder kent en we waren op bezoek daar dus zo ziet haar kamer niet eruit ? + ze heeft wel meerdere fotos op insta in dr kamer) Het bed was wel netjes opgemaakt. Vgm is dit gewoon een hotel.

wacht maar, WACHTMAAR als Nabil hier is ik maak m af. Denk ik bij me zelf.

'yasmine wats dit dan' Stuurde ik

Ik Zag dat ze online was..
Maar ze reageerde niet.

Daarna stuurde ik nog een keer:
'als ik nabil zie he hahaha wachttt maar'

Daarna zei ze
Loubnaaa waar was je gister man, Watser met nabil? Tfoee imane is kaolo erg bezig nu....

'Jaa man, niemand is nog wakker dus kom ff albertheijn ookal regent het ik verveel me dood' Stuurde ik.

'Ja is goed ik zie je over half uur goed?' zei yasmine

'isguuuud' Zei ik dAarna.

Ik ging weg en ik stond buiten op dr te wachten.

Ze rende naar me toe en gaf me een dikke knuffel "ewaaaa loubnaaa schatje patatjeeee" zei ze blij

"Faka yas" zei ik
"Guuudguuudddd!!"

Daarna gingen we samen naar de appie en kochten wat chips energy koek van alles en nog wat. Ik dacht gelijk aan die jongen met mooie ogen en zn kuiltjes. Ik hoopte stiekem om een groep te zien, waarbij ik hem zou zien met zn mooie
Lach maarja niemand is hier bijna het is

Niet zooooooo vroeg maar gewoon niemand is hier. We gingen terug en ik nam Yasmine mee naar me huis.

Ik ging naar binnen en nog steeds was niemand wakker??

wacht wat...?

Stemmennn stemmen stemmenn!!❤️

Loubna's leven (GESTOPT)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu