AYRILMA

179 9 0
                                    

Sabah gozlerimin alti sismis tenim beyazlamis felalet bi sekilde uyandim okulun 2. gununden boyle gidemezdim . Makyajla kapatmam lazimdi bu yüzden hizla giyinip makyajimi ve aacimi tamamladiktan sonra eaku okuluma dogru yol aldim. Pamir eger istemiyorsa istemez umrumda olmiycak. Pesinden koaucak degilim ve onun yanina geldigimde gayet iyiymisim gibi davranicam.

- Beyzaaa Beyzaaaa bekle kız bizi.dedi Hatice

- Kizlar pardon ya duymadim hadi gelin lan bekletmeyin beni .

- Knk ben Murattan sizin Pamirle ayrildiginiz gibi bisey duydum.

- Dogru duymussun biz Pamirle ayrildik .

- Iyi misin?

- Evet niye kotu oluyum ki

- Peki ,dedi ceren.

Birkac dakika sonra Murat Berkay ve Pamir geldi .

- Beyza biraz konusabilir miyiz?

- Tabiki

Gruptan biraz uzaklasip bi banaka oturduk.

- Beyza iyi misin

- Evet neden iyi olmiyim ki dun hakkinda konusucaksan bende bisey demek isitiyodum ben senle beni tencere kapak sanirdim yani cok uyumlu ama unuttugum bisey varki her kapak tencereye uymuyo. Yani kapak ya buyuk geliyo ya kucuk iste sende bana küçük geliyosun ben bunun farkina vardim.

- Peki Beyza sen oyle diyosan ben sadece arkadasligimiz bozulmasin istiyorum

- Tabikide benim iliskilerimin bitmesi arkadasligimi etkilemez

Konusmamiz bittikten sonra okula dogru yol aldik. Okula geldigimizde kaponin onunde dangalagla karsilastim yani benim en yakin arkadasim Arda . Gorur vormez boynuna atladim. "Arda seni cok ozlemisim nerden ciktin boyle " "moralin bozuktu bende geliyim dedim saka saka bende burda okuyorum" dun olanlari ogrenir ogrenmez durumlari Ardaya anlattim.

- Kızlar bu Arda . Arda bu da kizlar yani sey sen onlara kizlar diye hitap et suan sizi tanistirmaya üseniyorum. Bak Arda bu erkekler tmm yeter bu kadar ayrinti demi ama konusturuyorsunuz beni.

- Ay Beyza ya bi degisemedin.Ha bakin ne buldum Ay tersi Ya ve ben bu ikisini ayni cumlede kullandim cok zekiyim.dedi Arda.

- Bidakika bidakika bu espiriyi bende yapmistim hahahaha kafalarimiz ayni calisyo Arda.

- Durun tahmin ediyim sen Beyzayla takika takila boyle oldun . cok normal artik biz aliskiniz Beyza vakalarına.

- Ben anlamadim siz simdi burda brni mi eziklediniz.

Biz boyle atisirken farkettim de Pamir yoktu acaba nereye gitti ki. Neyse beni ilgilendirmez.Bugun okul cok eglenceli gecti Haticenin beni dövmelerini Pamirin laf carpitmalarini kizin tekiyke kavga etmemi Cerenin beni bogazlamasini saymassak tabi.

Arkadaslar nolurr yorum yapin ya !!! Bende merak ediyorum yani begenip begenmediginizi

3 KIZ 3 ERKEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin