Sen Kendini Ne Sanıyosun

684 23 6
                                    

Kızlarla bankta oturuyoruz . Okula 3 tane erkek giriyo sanirim yeni ogrenciler
- Kızlar bunlar kim ben karsimda 3 tane meteor görüyorum sizde görüyor musunuz? dedim ben.
- Valla knk kim bilmiyorum ama gercekten meteorlar yani.dedi Ceren
- Buraya dogru mu geliyorlar yoksa bana mi öyle geliyor? Hatice boyle diyince bende o tarafa baktim buraya doğru geliyorlardı.
- Hey siz burasi bizim yerimiz kalkin hemen ordan , dedi ortadaki.

Bende dururmuyum durmam hemen cevap verdim.

- Nerden sizin oluyo ki hem tapulu maliniz mi gidin kendinize baska bi yer bulun burda biz oturuyoruz.

Hatice tam ağzını açmış cevap vericekken zil çaldı sınıfa çıktık kızlarla. Ders fendi Saban hoca giriyodu dersimize . Bize gıcık kapar çünkü biraz yaramazlik yapiyo olabilirz. Ama napalim cok sikiliyoruz benim gibi bi varlığın sıkılmaması lazim demi yani. Sıramıza oturduk hoca geldi ders anlatmaya basladi o karadeniz aksaniyla .Sonra kapi caldi iceriye bahcede gördüğümüz o sıçmık
kafalılar iceri geldi meğer üçüde bizim sınıftaymış. Benim yanim boş olduğu icin ortadaki yanima oturdu . Tabi suratına piç smayl gülüşünü de koymayi unutmadi. Bide yüzsüz yüzsüz nasılsın diye sordu . Galiba bu sene bunlarla isimiz vardı. Kızlara baktim onlarda heralde ayni seyi düşünüyor olcaklarki suratlarini görseniz gulmekten yikilirsiniz. Tabi o anda beni bi gülme tuttu anira anira gülüyorum ama o kadar mükemmelim ki anira anira gulmek bile cok yakisiyo bana. Hoca tabi bana oyke bi bakti ki yerin dibine girdim ama bisey olmadi benim derim kalindir hoca bitek bana
- Beyzanur bak atarim seni disari da sinirlendirme beni hic sakam yok cok ciddiyim,dedi.

Sonra yanimdaki meteor sıçmık kafa bana aptal dedi. Bana Bana bana aptal dedi.

- sen kendini ne saniyosun be sıçmık kafa ben gayet akli basinda bi kizim tamam mi begenmiyosan baska birinin yanina otur seni isteyen yok , dedim.

- ya öyle mi !! Hocam bisey diybilir miyim Beyzanur arkadasimiz beni rahatsiz ediyo.

Ben bunun intikamini alirim yeni cocuk bekle sen .

- pardon hocam ,dedim ve sustum uzatmaya gerek yoktu yoksa Saban hoca beni disari atardi. Yanimdaki varlik da kıs kıs guluyo ve bu benim sinirimi bozuyor. Sonra bisey farkettim de ben bu 3 kafadarin adlarini bilmiyorum diye düsünürken hoca yenileri bize tanitmayi unuttuğunu söyleyip bize tanitti . Benim yanimda oturan esmer kumral sacli cocuk Pamir , arkadaki sarisin cocuk Murat,yanindaki de Berkay'mis. Hoca bize bu 3 kafadarlari tanittiktan sonra zil caldi. Bizde asagi indik kantine biseyler alip oturduk. Tabi bu 3 sıcmık kafalar gicikligina midir bilemm ama yanimizdaki banka oturdular. Bide pis pis bakıyorlar ya sen bunlara sinir olmada ne ol!
- ne ayak lan bunlar bizi sinir etmeye mi calisiyolar anlamiyorum, dedi Ceren. Bende ona katildim. Sınıfa cıkarken bilerek çarptı omzuma Pamir . Sonra da umursmadan gitti hayir kendisini ne saniyo ki? Neyse bu günde bu man kafalarla ugrasmakla geçti günümüz sonra evlere dagildik. Eve gelice annem gunumun nasil gectigini sordu bende kısaca cevap verip odama cekildim sosyal medyalarima bakarken Pamir , Murat ve Berkay'in ban istek attiklarini ve bi not yazdıklarıni gördüm. Notta"bugün sizi iyi gıcık edebildik mi bari bundan sonra eğlencemiz sizsiniz"yazmis bu ne demek oluyo simdi .Ben bunlara kafa yorarken uyuya kalmisim.....

Telefondan yazdığım için yanlis yazmis olabilirim kusura bakmayin insallah begenirsiniz. Bakalim bu 3 kafadar ne peşindeler

3 KIZ 3 ERKEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin