«1»

70 12 12
                                    

{V.E.R.I.F.I.C.A.T}

"Avionul v-a ateriza în curând.Vă rugăm să vă puneți centurile și vă mulțumim că ați ales să zburați cu noi!"

Îmi deschid ușor ochii la auzul vocii și îmi pun cu grijă centura.Mă uit pe geam și observ că ne apropriem din ce în ce mai mult de sol.

"Londra,mi-a fost dor de tine!"

Murmur și zâmbesc în timp ce ies din avionul aglomerat.Măresc pasul îndreptându-mă spre ieșirea din aeroport și îl văd pe creț cum mă așteaptă.

"Hazzy!"

Strig și alerg să-l îmbrățișez.Îmi răspunde la îmbrățișare și chicotesc ușor când mă învârte în aer.

"Niall te așteaptă cu nerăbdare.Mereu mă întreba când vi și cred că mi-a făcut capul calendar!"

Râd scurt și intru în Range Rover-ul lui negru și pornim spre casa unde am avut parte de multe amintiri frumoase.One Direction este familia mea de când Niall m-a luat în primul lui turneu și așa am ajuns să mă mut cu acești 5 'idioți'!

Cobor grațios din mașină și intru rapid în casă. Îl văd pe Niall cum se oprește la capătul scărilor când dă cu ochii de mine.

"Sam!"

Strigă și eu alerg spre el să-l îmbrățișez. Stăm așa minute în șir,dar suntem întrerupți de un accent ce numai Zayn îl poate avea.

"Vas Happenin' Sam?"

"Același Zayn ai rămas!"

Îl îmbrățișez și îi caut cu privirea și pe ceilalți. Simt că inima mea începe să bată din ce în ce mai tare când îl văd pe băiatul de care m-am îndrăgostit,Louis. Da,îi plac pe Louis de când m-am mutat aici.

"Sammy!"

Vocea lui mă readuce la realitate și vine și mă îmbrățișează.

"H-hei Lou'!"

M-am bâlbăit din nou. Câteodată pot fi o mare fraieră. De ce nu îi pot spune direct ce simt și gata? Poate pentru că sunt lașă? Poate pentru că mi-e teamă să fiu rănită? Dacă nu simte la fel?

"Mi-a fost dor de tine,Sammy!"

În acel moment am crezut că picioarele îmi vor ceda. Îi iubesc pe băiatul ăsta foarte mult. El este al doilea frate al meu! Nu știu ce-a făcut,dar parcă sunt prinsă într-o transă.

"Sam,vrei să-ți arăt camera?"

Sunt trezită din gândurile mele de vocea fratelui meu din living. Mă îndrept spre living iar Lou mă urmează. Se pare că voi sta față-n față cu camera lui Louis. Oh doamne,cred că voi leșina! Sunt curioasă cum arată noua mea cameră. După spusele lui Niall,m-am maturizat și a insistat să mi-o redecoreze.

Niall îmi deschide ușa camerei și rămân uimită de frumusețea ce o arată în interior. Un pat frumos și mare multicolorat se află în centrul camerei,multe poze cu mine,Niall,mama,tata și cu cei 5 băieți puse pe pereți,un birou mare și alb cu un laptop și multe alte lucruri și un dressing uriaș. În cameră se mai află o ușă ce ascunde în spatele ei o baie uriașă roz. Un jacuzzi,o cabină de duș,o toaletă și o chiuvetă ce are deasupra o oglindă foarte frumoasă.

"Wow,Niall! Noua mea cameră este...wow!"

"Mă bucur că-ți place. Louis a făcut totul!"

Când am auzit asta,am mărit ochi și m-am înecat cu propria salivă. Niall s-a uitat la mine râzând și m-a lăsat singură. Nu-mi vine să cred că Lou a făcut toate astea singur. Cum să nu-ți placă de el? Îmi las valiza pe pat și încep să-mi despachetez lucrurile și să le aranjez în dulap și prin restul camerei. Îmi scot Iphone-ul din buzunarul blugilor skinny și mi-l pun la încărcat. Înainte să-mi pun hainele în dulap,mi-am oprit o pereche de colanți lejeri,o bluză cu New York și o pereche de balerini albi.

Mă îndrept spre baie și îmi fac un duș fierbinte pentru a mă relaxa. Ies din baie și mă îmbrac cu hainele oprite. Îmi usuc părul rapid și îmi prind un coc perfect.

Decid să cobor la bucătărie unde îl văd pe Niall ca de obicei mâncând tot ce găsește.

"Hei,lasă-mi și mie,blondule!"

Îi atrag atenția și începem să râdem. Îmi face semn să mă așez și îi urmez îndemnul. Îmi întinde în față o farfurie plină cu cartofi prăjiți și încep să mănânc!

"Te-ai schimbat foarte mult! Vacanțele îți fac bine!"

"Știu,Niall!"

Zâmbesc dulce și el îmi răspunde cu același gest. Termin de mâncat și încep să spăl vasele. Observ că deja s-a făcut 9.00 pm și ar cam trebui să dorm înainte să cad pe jos pe aici. Urc spre camera mea și mă schimb direct în pijamalele mele pufoase. Mă arunc în pat și intru în lumea viselor!

Bună morcovilor! :)) Am revenit cu o nouă carte. Am revenit cu o nouă carte după ce am șters The Concert. mor eu am rămas în pană de idei la aia. :( Dacă v-am dezamăgit îmi cer scuze dar revanșez cu cartea aceasta. pup și știu primul capitol nu-i așa palpitant dat următoarele vor fi, asigur. *malefic face*

Bye :/ Mda,nu mai am ce spun,decât lăsați o părere și un vot. Nu fiți cititori fantomă,mi-e frică de ei. *puppy face*

Be The One Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum