«4»

5 0 0
                                    

Au trecut două zile nenorocite de când sunt în spitalul ăsta. Astăzi în sfârșit mă întorc acasă. Niall a fost foarte grijuliu cu mine,este un frate excelent!

Pe mine mă tot îngrijorează Louis. A plecat de atunci și băieții nu știu nimic. Cred că a găsit o fată și acum se ,,distrează'' prin hoteluri și locuri faine. Dar,mă rog,eu îl voi uita așa cum face și el.

Cum ajung acasă,fug spre camera pentru a-mi face un duș. Picăturile fierbinți de apă îmi relaxează toți mușchi și se simte excelent. Ies din baie cu un prosop înfășurat în jurul corpului și mă îndrept spre dulap unde îmi aleg o un maieu alb pe care îl bag într-o pereche de blugi tăiați,îmi iau peste un cardigan gri și îmi aleg o pereche de botine negre. Părul mi-l prind într-un coc dezordonat.

Îmi iau telefonul și o apelez pe Mackenzie,prietena mea cea mai bună

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Îmi iau telefonul și o apelez pe Mackenzie,prietena mea cea mai bună.

-Hei,Mack! Ce zici de o sesiune de shopping doar noi două?

-Vin imediat,girl!

Râd scurt și îmi pun telefonul în geantă împreună cu cheile de rezervă de la casă și portofelul.

Îmi iau o pereche de ochelari de soare pe care în pun să stea atârnați de bluză.

Cobor scările și dau cu ochii de un Zayn abătut.

-Hei,Zaynie!

Tresare dar când mă vede se calmează. Okay,sigur a pățit ceva.

-Bună. Unde te duci?

-La mall cu Mack. Îl anunți tu te rog pe Niall?

-Desigur.

Mă duc să-l îmbrățișez și îi șoptesc un Vorbim când mă întorc.

Ies pe ușă și o văd pe Mack cum mă așteaptă. Fug spre ea și o strâng foarte tare în brațe. Pornim spre mall când mă întâlnesc cu...Louis.

-Louis...

Se uită uimit la mine și zâmbește stângaci.

-H-hei...ești mai bine?

-Da..cred că da!

-Uite Sam vreau doar-

-Louis!

O voce pițigăiată îl întrerupe pe Louis. O fată șatenă cu ochi verzi se aproprie de noi și îl sărută pe Louis. Oh,se pare că a uitat ușor peste mine. Zâmbesc fals la aceea fată și ne continuăm drumul spre mall.

-Hei Sam..ești bine?

-Da Mack,sunt super defapt! Mă bucur pentru Louis!

---

Oh doamne! Suntem de 6 ore în mall dar Mack încă mai are energie. Într-un final mergem la Starbucks și ne odihnim puțin.

-Mack,eu una nu mai pot. Hai acasă!

-Ok,ok!

Chemăm un taxi și o invit pe Mack să stea peste noapte. Ea a acceptat.

Intrăm în casă și îl văd pe toți cum se uită la Zayn triști. Wow,ce naiba se întâmplă?!

-Ăm,Mack...așteaptă-mă în cameră!

Mack urcă scările cu toate pungile noastre și eu mă îndrept spre acești 'câini plouați'. Mă așez pe canapea și îl iau în brațe pe Niall care plânge în hohote.

-Zayn...ce se întâmplă?

-Am decis...Să...părăsesc trupa.

Niall începe să plângă mai tare și fuge în camera lui. Louis îi urmează exemplul și aud din camera lui înjurături și suspine puternice.

Zayn avea lacrimi în ochi și se luptă să nu le dea drumul. Eu eram șocată și singurul lucru care mi-a venit în minte a fost să-l iau în brațe pe Zayn care a început să plângă pe umărul meu.

-Îmi va fi dor de tine,prietene! Nici nu știi cât îmi vei lipsi!

-Și mie,Sam! Vom ține legătura,da? Promit că o să vă vizitez!

-Promiți pe degețel?

Întind degetul mic cu o sprânceană ridicată iar el își sțerge lacrimile și râde scurt.

-Promit pe degețel!

Îl mai îmbrățișez încă o dată și mă îndrept spre camera fratelui meu. Bat la ușă și se aude un slab Intră.

Deschid ușa și îl văd pe Niall bosumflat întins pe pat fără tricou.

-Nialler,ești bine? Hai frățioare,capul sus!

-Nu pot Sam! El este ca un frate și nu accept situația în care Zayn pleacă definitiv din trupă.

-Dar,va ține legătura cu noi! Nu este totul pierdut Niall.

El oftează și schițează un zâmbet. Zâmbesc la rândul meu și îl îmbrățișez.

-Hei,ai aflat ce s-a întâmplat cu Louis?

-A-are o iubită,cred că de asta a plecat de la spital.

-Oh,okay! Nouă nu ne-a spus. Tu ești bine?

-De ce nu aș fi? Adică,mă bucur pentru el.

Zâmbesc fals și îmi las capul în jos.

-Surioară,capul sus. Știu că-l placi pe Louis,dar trebuie să-l uiți.

Okay,kill me :(

Îmi cer un ∞ de scuze că nu am mai postat cam de o lună sau chiar două. Școala asta m-a omorât efectiv cu tezele și evaluările și toate materiile astea complicate.

Peste o săptămână vine și vacanță de vară :D yee. Voi fi mai activă pe timpul verii,vă promit+în astea două săptămâni voi încerca să postez cât mai des și vă promit că voi posta cât de curând un nou capitol la Grande's Game.

Pupici :*


Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jun 13, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Be The One Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum