{V.E.R.I.F.I.C.A.T}
"Crezi că ar trebui s-o trezim?"
Îi aud șușotelile fratelui meu și îmi deschid ochii. Îmi verific telefonul și observ că este 8.00 am. Oftez zgomotos și mă îndrept spre baie unde îmi fac rutina. Mă îmbrac cu o rochiță înflorată și îmi aleg o pereche de botine negre. Părul mi-l împletesc și ies din cameră!
"Sam,te-ai trezit!"
Sunt întâmpinată de țipetele băieților. Așa voi păți în fiecare dimineață?!
"Neața și vouă!"
"Hei,Sammy,putem vorbi?"
"Desigur,Niall!"
Ne îndreptăm spre bucătărie. Niall se pare că era agitat,oare ce are să-mi spună?
"Uite...știu că de-abia ai venit aici...dar noi trebuie să plecăm în turneu și n-nu putem să te lăsăm singură acasă,dacă vrei să--"
"Niall,da,da,da! Vreau să vin cu voi în turneu!"
Chicotesc și sar în brațele lui. De ce era așa agitat? Pe mine mă încântă ideea turneelor și sunt nerăbdătoare să mai întâlnesc fani.
"Ce ușurare! Credeam că nu vei accepta! Și,mai am vești bune...vor veni Gemma,Danielle și Perrie!"
Când am auzit numele fetelor,am zâmbit larg și l-am mai luat în brațe o dată.
"Coastele...mele!"
Îl las să respire și râdem amândoi. Louis intră pe ușă în acel moment și simt că picioarele mele se înmoaie.
"Dacă nu ați fi frați,aș fi crezut că voi doi..."
"Doamne...IAC!"
Am început să râdem în hohote și eu cu Niall decidem să ieșim din bucătărie. Când să pășesc în living sint o mână ce-mi prinde încheietura. Mă întorc și îl văd pe Louis.
"Am auzit că vii cu noi în turneu. Nici nu știi cât mă bucur,Sam!"
"D-de ce? Nu este ca și cum este prima oară când vin cu v-voi!"
"Dacă ai știi cât mă bucur,Sam. Al dracului de mult!"
Îl văd cum se aproprie de mine,dar înainte îmi șoptește ceva ce nu credeam că voi auzi din gura lui:
"Te iubesc,Samantha!"
Apoi își unește buzele cu ale mele într-un sărut delicat. Văzând că nu-i răspund din cauza șocului,se retrage și mă privește trist.
"S-scuze S-Sam! Ah,sunt un tâmpit!"
Urlă și pleacă nervos în cameră trântind ușa după el. Eu cad în genunchi și încep să plâng în hohote. Grozav,am pierdut singurul băiat de care îmi plăcea,pe care îl iubeam.
"Și...eu te iubesc,Louis,mult!"
Șoptesc și văd că pleoapele îmi cad,în fața mea dezvăluindu-se nesfârșitul întuneric!
Hei,hei,hei (: Bine v-am regăsit...Sec capitoluuuuuuul )))): știuuuu....cam repede i-a spus Louis,nu? ): mda,să înceapă jignirile )':
CITEȘTI
Be The One
FanfictionAll rights reserved to @deea_tommo ⚠ Publicată pe 10.04.2016 ⚠ Toate drepturile specificate ⚠ ❌idee originală,nu sunt genul să copiez povești sau idei de la alți❌ Îi mulțumesc enorm lui @ByaMmM pentru copertă ❤