Üç

77 9 0
                                    

Sarı yağmurluk giyen iki adam kollarımdan tutup beni gemiye çekmek istiyor. İzin vermiyorum, önce küçük kardeşimi gösteriyorum, o kurtulmalı.

Minik bedeni ellerimin arasından alınıp güverteye çıkartılırken uzun zaman sonra ilk kez gülümsüyorum. Adamlar tekrar döndüklerinde beni kollarımdan çekip kardeşimin yanına oturtuyorlar, bilmediğim dilde konuşmaya devam ediyorlar.

"Çocuğun durumu çok kötü, kız neler olduğunu anlatacak halde değil, sanırım şokta. Tekrar ediyorum.." daha fazlasını dinleyemiyorum. Vücudum titremeyi bırakıp yere seriliyor.

~

Beyaz bir odada açıyorum gözlerimi, kıyafetlerim kuru. Etrafımda beni kurtaran iki adam ve bir kadın duruyor, kıyafetlerinden doktor olduğunu anlıyorum. Bana gülümsüyor ve oturmam için yardım ediyor. Telaşla etrafa bakıyorum, kardeşimin kurtulduğundan emin olmalıyım. Tam o sırada onunda temiz kıyafetler giydirilip bir yatağa yatırıldığını görüyorum, doktora dönüp teşekkür etmek istiyorum ama sesim çıkmıyor.

Kadın anlamış olacakki bana bir bardak su uzatıyor ve bizim dilimizi kullanarak önemli olmadığını söylüyor. Odaya bir kaç üniformalı adam giriyor, kim olduklarını anlayamıyorum, bizim ülkemizde böyle kıyafetler yok.

Soğukkanlı bir şekilde doktorla konuştuktan sonra bana dönüyorlar. Az önceki soğuk hallerinden eser yok, gülümseyerek gözlerimin içine bakıyor hepsi.

MÜLTECİ (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin