~1~

20 6 6
                                    

~küçük bir tanıtım~

Merhaba ben Elis 22 yaşındayım ünüverste sonda okuyorum ailem Bursa da yaşıyor ben arkadaşım Nur la Kütahya Dumlupınar ünüverste de okuyoruz Nur un ailesi iş nedenleri yüzünden yurt dışında oturuyorlar

~1~Dügün~

Bugün her zamankinden erken uyandım çünkü bugün büyük gün arkadaşım Nur un kuzeni Gökhan evlenecekti hemen koşarak Nur un adasına gittim Nuru uyandırmak sandımdan zor oldu Yarım saat uyandırmaya çalıştım uyanmayınca sehpa nın üzerinde duran suyu yüzüne döktüm hızlı bir şekilde °noluyor lan° diyerek yataktan kalktı bende ona bugün kuzeninin düğünü olduğunu söyledim neyse ikimiz kahvaltımızı yapıp kuaför e gittik kuaför de ben saçımı dağınık topuz istedim Nur ise salık maşa lı bir saç olmasını istedi neyse saçımızı yaptırdıktan sonra makyaj için makyaj masasına gectik ben kırmızı ruj sürdürdüm nur ise her zamanki gibi ağır makyaj yaptırdı düğün saati gelmişti Ben kırmızı üzeri taşlı elbise mi giydim ayağımda siyah yüksek topuklu ayakabımı giydim nur ise siyah dantelli elbisesini giydi altına cırtlak pembe ayakabısını giydi kuaför den cıkıp arabaya bindik tam arabayı hareket etirirken telefon çaldı arayan Gökhan dı Gökhan gilin geleneğinde düğünde damat geline kelepçe bilezik takarmış ve Gökhan kelepçe bileziği almayı unutmuş ve bana almamı söyledi bende°tamam° dedim telefonu kapatım kuyumcu aramaya başladık en sonunda bi tane kuyumcu bulduk ve inip kelepçeyi aldık düğüne gitmek için arabaya bindik 10 dk geçtikten sonra düğün salonunun önüne geldik içeriye girdik ve Gökhan yanıma geldi benden kelepçeyi aldı yarım saat sonra nikah başladı ben ve Nur nikah şahidiydik gelin ve damat evet dedikten sonra sıra şahitlere sormaya geldi Nur evet dedi benim gözüm bi an karardı yere yılıp kaldım Gökhan düğünü düşünmeden beni kucakladı ve arabaya bindirdim ve birlikte hastaneye gittik...

Arkadaşlar bu benim ilk kitabım umarım beyenirsiniz bide ben ilk bölüm yazmayı pek beceremen ama diğer bölümler çok güzel olacak hazır olun..
Oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum♥♥♦

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 04, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Gidiyorum SevgilimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin