1.Bölüm

65 6 12
                                    

( multimedyada baş karakterler umut ve sinem )






" Hayattaki Tek Umud'uma"











Herşey senin bana ilk baktığın gün başladı. ..

Okulun ilk günüydü, okula yeni gelmistim. Yeni ortam, arkadaşlar derken ilk gün bitmis sayilirdi öğleden sonraki ilk derse gitmiştik ders rehberlikti sinif hocamız derse gelmişti. Ben en arkada kulakliklar kulagimda takili uyuyordum hocanin geldigini duymamistim, yanimdaki arkadasimin durtusuyle kaldirdim kafami . Hoca ilk dakikalrdan bana kafayi takmis gibiydi gunaydin dedi igneleyici bir ses tonuyla bana bende sagolun hicam dedim takmazmis havasiyla hoca bunu anlamis olacak ki kalk bakalim anlat kendini kimsin ? Nesin ? Nerelisin ? Nerden geliyosun ? Dedi hoca sorulari pes pese yagdirdi . Bende adim sinem trabzonluyum ama zonguldaktan geliyorum dedim ve oturdum yerime arkadaşlarım bu kizin burda ne isi var der gibu baktilar ama takmadim yine yanimdaki kiz arkadasim çise bana naptin sen der gibu baktu bu jizi yenu tanıdım ama sevdirdi kendini bana, biraz saf bir kziz ve kapali ! Benim normalde hic kapali arkaddasim olmadigi icib kendimi tuhaf bir yandanda mutlu hissettim. Sobra hica diger arkadaslari kaldirdi sira çiseye geldi çise kendini anlatirken o kadar çekinerek anlattiki bir an neyapiyor bu kiz dedim içimden. Kelimelerini o kadar secerek konusuyordu ki biraz tuhafima gitti çünkü benim arkadaşlarım hep benim gibilerdi aklinda ne varsa dilindedir hic cekinmeden soylerdi bende oyleyedim. Cok kavgaci birisi degilim ama hayat sartlari benu bu hale getirmeye zorluyor . Annemi çok küçük yasta kaybettigim icin boyle sert gorunmeye mecburum aslinda, hayattaki tek dayanagim babam ve abim . Beni abim buyuttu sayilir , aslinda sayilir degil o büyüttü o herseyimi bilir o da benjm gibi çok duygusal ve romantiktir ama bunu fazla belli edemez , aslinda belli etmekten korkar annrmdeb sonra hicbir kiza guvenemiyor. Herkes gidecekmis gibi geliyor ona ama ven öyle degilim disardan cok sertim. Bende erkeklere guvenmem çünkü hayattan yedigim kaziklar ust uste gelince insan ister istemez korkuyor. Benim guvendigim tek adamlar babam ve abim. Babam ne kadar beni sevmesede ben onu o kadar çok seviyodum ama belli edemiyorum belli etsemde babamin acisindan hicbirsry degismicek. O yinede beni suclamaya devam edecek. Annemin olumunden beni sorumlu tutuyor. Sevdigi kadini almisim ondan.
- Ders bitmiş eve gitme zamani gelmis çise yine beni durtukluyodu ben yine uyumusum sonra çiseyle beraber disari ciktik, sordum ciseye senin evin nerde ? Hangi otobüse bineceksin ? Diye. Oda dediki bundan sonraki otobüs seninki dedi bende bu otobüs dedim ve arabaya binmek icin yeltenirken arkamdan bir çocuk geldi benj ittirererk arabaya bibmeye calisti bindide bende cocuga bakarak "Yavaşşşş!!!" dedim. Ama o bana hic bakmadi ve ilerledi. Sonra ben bindim ve parayi uzatirken elim ona carpti ve paralar yere düştü ikimizde got kadar otobüste aynu anda egildik ve kafalarimuz carpisti ve gulustuk sonra ben yuzune bakinca arabaya binerken beni itikleyen cocuk oldugunu anladım ve kaslarimi catip birdeb ayaga kalaktim ve parayi uzattim baktim hic bos yer yoktu hay ben böyle isin dedim ve derinden bir offf çekip yollari izlemeye basladim sonra durup baktim ayakta olan bitek o çocuk ve ben vardim sonra yine kulaklugimi takip en sevdigim şarkıyı son ses yapip yolllari izlemye basladim sobra şoför durdu inicek var dedi arka ikili koltuktakiler onlar indi sonra bos yer olunca ben hemen cam kenarina oturdum sonra baktim o çocukta gelicek diye ama gelmedi bir çekingenlik vardi üstünde. Sonra ben döndüm ona karsi oda bana bakiyordu sanki bişey soylicek de soyleyemiyormus gibi bende kulakliği cikarip buyur dedim oda birden afallayip banami dedin dedi. Bende evet biseymi soylicen dddim oda evet sey yanina oturabilirmiyim ? dedi. Bende gülerek bunun icin mi izin aliyosun otur dedim sonra yine kulakligi takip yolu izleemeye basladim sonunda ineceğim yere gelmiştik şöföre inecek var diye bağirdim yanimdakine bakip artik kalkican mi dedim ? Oda tabi diyip hemen kalkti ve tam inerken bişey soylicekti galiba ama ben yine kulakliği takip yurumeye basladim acaba ne soylicekti ??..








( ilk bölüm biraz kisa oldu kusura bakmayin yorumlarını ve begenilerinizi bekliyorum ikinci bolumu uzun yazmaya gqyret gostericem canlarimmm :) )

Babam Gibi Sevme...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin