3.část

14 1 0
                                    

Lillian schodila auto ze srázu,který byl pod silnicí.Ale než stačilo spadnout dolů,zachitila Damona za košíky a vytáhla ho z auta a omráčila ho.

Damon se probudil asi ve sklepě nějakého domu.Byla tam spousta harampádí,ale i nějaké kůly,provazy,pušky a jiné zbraně.Damon šíleně bolela hlava a měl strach,ani nevěděl,co se s jeho matkou stalo.Když se otočil uviděl za sebou dívku s hnědými vlasy a očima ve stejné barvě.

S úsměvem se na něj podívala.Damon stuhl,nevěděl,co s ním udělá,ani kdo to je.

Katrine promluvila první:,, Jmenuji se Katrine a unesla jsem tě s pomocí tvé matky,sice se bránila,ale neměla šanci,ale teď už je stejně mrtvá i s celou tvou rodinou."Damon vykřikl:,,Co ode mě chceš,co jsi zač,jak jsi přinutila matku,aby šla po nás?"

Katrine mu klidně odpověděla:,,To se dozvíš až dýl,teď musím jít něco domluvit s kamarádem."Když odešla,začal hledat něco,čím by si pomohl k útěku.Posbíral všechny zbraně,které našel a schoval se za starou skříň.


Druhý den ráno přišla Katrine i s kamarádem(Klausem,v této verzi je mu vděčná,že ji zachránil od smrti a je jí jedno,že jí potom zabil rodiče,ona od něj dokonce chtěla.),protože mu chtěla představit toho,kterého tak milovala,že mu vyvraždil rodinu.Když přišli,i když byl schovaný okamžitě si ho všimli,ale dělali,že ho nemůžou vůbec najít.A když si užuž myslel,že jsou pryč,vytáhla ho Katrine za rukáv ven a představila svého kamaráda:,,To je můj kamarád Klaus a tady je můj budoucí kluk Damon."

Damon se na ni otočil a zeptal se,c o to má znamenat.Vytáhl pušku,která byla za skříní a střelil po Katrine,ale tato skoro nezaznamenala a svázala mu ruce i nohy tak,že se nemohl ani pohnout.

Ještě mu při odchodu poradila:,,Jsme upíři,nás nemáš šanci zabít,protože ani nevíš čím."Vítězně se zasmála a i s Klausem odešla.

Damon měl,ale poblíž nůž.


Zapřemýšlel,jestli tohle slovo někde už neslyšel.Vzpoměl si:,,No jo,táta o nich někdy mluvil,ale říkal,že je určitě všechny vyhubili.Myslím,jestli si to teda dobře pamatuju,že by je mělo zranit nebo i zabít dřevo.Nejlepší bude zlomit násadu od koštěte a opracovat do špičky."

Když kůl dodělal strčil ho pod košily.

Jak se Katrine objevila,rozběhl se a trefil se jím těsně vedle srdce.


Katrine se na něj vyjeveně podívala.Tohle nečekala.Vytáhla si z rány kůl a jako pokaždé za sebou zamčela.A šla se umýt do sprchy v horním patře(dům měl sklep,dvě obytné patra a půdu.Damon od včerejšího rána nic nejedl,ale sil měl ještě dost.).


Když přišla měla na sobě jen spodní prádlo,říkala si,že ji sice chtěl zabít,ale její kráse odolat nemůže a proč by jí odolával,když v širém světě nikoho nemá a je tu zavřenej.

Krátce jí odolával,ale pak to vzdal,skočili do postele,po chvíli ho kousla.Následně mu nalila do pusy svou krev a zlomila mu vaz.


Když se probudil měl strašně sucho v krku,řekla mu:,,A teď už stačí se jen napít lidské krve a bude z tebe upír.

Jak se vyděsil,k dyž to uslyšel:,,A to budu od tý doby zabíjet lidi furt?Já v životě ne zabil ani králíka,nechci zabíjet neviný lidí,ne.Můžu to nějak zastavit?"Odpověděla mu:,,Pokud chceš žít musíš zabíjet,ale v tvým případě svou žízeň nezvládneš a stejně někoho zabiješ,neodoláš tomu."


Nevydržel to,a tak mohli zůstat spolu.



Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jul 13, 2016 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Zavraždění rodiny SalvatoreKde žijí příběhy. Začni objevovat