Thee visite

40 7 2
                                    

Alice dwaalde samen met de twee kleine mannetjes in het bos. Maar toen hoorde we in de verte lage,schore stemmen die brains riepen. De kleine mannetje keken elkaar angstig aan. Alice vroeg aan ze wat er aan de hand was. De mannetjes zeiden tegen haar dat dat geluid van de zombies komen. We gingen zo snel mogelijk van het pad af en liepen door het bos. Één van de zombies zat op een skelet paard en riep brandbaar hun en rende achter Alice en de twee kleine mannetjes aan. Een van de mannetje pakkte zijn zwaard uit zijn schede en onthoofde de zombie de zombie viel van zijn paard af en kwam op de grond terecht. Alleen het skelet paard was nog over hij rende achter ze aan en gaf een trap tegen de been van één van de kleine mannetjes. Het mannetje viel op de grond en Alice pakkte zijn zwaard en sneed het paard in stukken. Alice rende snel naar het mannetje toe die op de grond lag en scheurde een stuk van haar jurk af. De stuk van haar jurk wikkelde ze op de been van het mannetje en hielp hem overeind. Het andere mannetje kwam er ook aan rennen en hielp Alice om het andere mannetje te laten lopen.

Na lang lopen zagen ze een huisje waar mooi wit rook uit de schoorsteen kwam. Alice vroeg aan de mannetjes als dat het huis is van de hoede maker en de maartse haas. De twee mannetjes knikte en liepen verder. In de tuin van het huis stond een hele lange tafel met maar vier stoelen. En op de tafel stond alleen maar een theepot,een potje suiker, theekopjes en een bekertje met lepels. Alice deed het hekje open van de tuin en liep verder. Aan de lange tafel zaten maar twee personen. Een man met een hoge hoed en kapotte kleding en een grote haas die ook kapotte kleding droeg. Alice liep naar de man toe met de hoge hoed. Maar de man liep naar haar schudde haar hand en zij "ik ben de hoede maker en jij bent zeker de uitverkorene Alice ik heb al over je gehoord. Alice keek hem verbaast aan en zij tegen de hoede maker dat zij hier heen moest komen om te leren vechten tegen de zombies en om met een zwaard om te gaan. De hoedemaker zei tegen Alice dat hij het al heel lang niet meer heeft gedaan maar toch ging proberen. Ze liepen naar het tuin huisje. Het tuin huisje stond helmaal vol met zwaarden en andere wapens.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Apr 06, 2016 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Alice In Zombie LandWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu