part 5♥

9 0 0
                                    

**Die avond/ochtend (wat jij het noemt) nog**

P.O.V.HANNE

Het is nu denk ik 1 uur of misschien wel al later! Iedereen is naar huis behalve ik en Yno, Lotte en Liam.

Yno heeft een tentje voor 2 bij. En vroeg aan Liam of hij aan een vriend van Liam (de onderbuur) in zijn tuin mocht slapen. Ik ga mee met Yno in de tent. En Lotte… ik hoop dat ze ook hier blijft want het is al laat en haar papa rijd niet meer zo graag met de auto ’s nachts. Lotte licht in de armen van Liam en op de buik van Liam. Ik lig ook zo als Lotte maar dan op Yno natuurlijk. Ik hoor Liam vragen of Lotte nog naar huis wilt want dat ze hier wel mag blijven slapen. “desnoods lig ik op de zetel!” hoor ik Liam zeggen. “Jij slaapt toch bij me he schat”  vraagt Yno aan me terwijl hij een kusje geeft op men voorhoofd. Tuurlijk liefje! Antwoord ik en geef hem daarna een knuffel. “uiih ik zal even naar mijn papa sturen of het mag. Ik weet wel dat hij gaat zeggen: doe maar lieverd je bent oud genoeg maar wees voorzichtig ofzo…

Lotte: hye daddy ik heb een vraagje… mag ik bij Liam blijven slapen? Hanne en Yno zijn hier ook. Ik heb je toch al over Liam verteld hé? Grtjs Lotte. <3

Papa: hey prinsesje, je mag blijven maar wees a.u.b. voorzichtig. Ik hou van jou Prinsesje van me!

xjes je trotse papa <3

Ik mag blijven!! Roept ze in Liam’s oor. Auww schat men oor!! Haha.

hahaha neefje ik ben echt blij voor je en ook voor m’n beste vriendin natuurlijk. Jhaa ik ook! Komt Yno er door. Haha en ik voor jullie hou dat maar zo hé maat! Antwoord Liam lachend. Jhaa! Antwoord Lotte.

P.O.V. YNO.

Ik ben zo blij om mijn beste vriendin gelukkig te zien! Als er iets was kwam ze naar mij, Hanne, Sarah of keith! En nu nog.

schatje ga je even recht zitten zeg ik na een 10 minuutjes stilte. Schat?? Lotte…Hanne reageert niet? Lotte kijkt naar Hanne en zegt heel rustig: aaah die slaapt. Hahaha.

ik ging net zegge dat ik ga slapen. Ik draag haar wel naar beneden. Druk jij even op de lift knop Lotte.

we zijn in de tent en Hanne doet een oogje open.

-liefje? Vraagt ze rustig en flouw.

_wat is er schat?

- ik heb heel hard afgezien toen het uit was 2 jaar geleden. Ik wil het nooit meer meemaken.

_ik ook niet lieverd… ik ook niet. Ga maar slapen.

Ik geef haar een kusje op haar voorhoofd en wrijf wat door haar haren. Ik zie je graag.

ik je… het is stil… ze is in slaap gevallen.

Slaapzacht schat . fluister ik even na.

♥ real life ♥Where stories live. Discover now