P.O.V. LIAM.
Vandaag is het zaterdag! Ik ben benieuwt of Lotte het vindt. Ik heb paella’s met tomatensaus in gemaakt. En als dessert chocomousse. Ik maak Hanne even wakker en ga zelf ook nog snel in de douch. Na 10 minuten onder de douch zingen ben ik opgefrist. Ik doe vandaag een jeans broek aan en een T-shirt van Jack & Jones. Ik pak wat gel en leg men haar goed. Doe een horloge aan en een armbandje van Spanje. Wanneer ik uit de badkamer stap komt er een meisje aan gestapt met een ochtend humeur. Ik lach een beetje en roep heel overtuigend… dag schattebol !!! heb je goed geslapen??? Wat denk je! Antwoord ze. Ik laat je wel even doen zeg ik.
P.O.V. LOTTE
“So wake me up when it's all over
When I'm wiser and I'm older
All this time I was finding myself
And I didn't know I was lost “
Ik druk men wekker af en rek me even uit!! Hey pruts! Heb je goed geslapen?
miaaaauw komt er na mijn vraag. Wat hou ik toch van die kat! Het is al een hele oude maar… ik zie ze nog even graag als toen ze een kitten was. Even een douch pakken… Zo dat is ook gebeurd! Snel loop ik naar mijn inloopkast en kijk naar al mijn kleren… hmm.. wat doe ik vandaag aan… oh ik doe dit kleedje aan! Dat is van een merk voor speciale gelegenheden en.. Liam is er een! Dus dat is al goed. Het is een lavendel kleurig kleedje met bijpassende pumps. Ik ben heel hard verandert tegen over 3a4 jaar geleden. Toen droeg ik all stars en ballerina’s. Ik stijl mijn lange blonde haren, doe wat mascara op en wat blush ik ben klaar. Ik pak men handtas en mijn gsm ik zeg pruts nog even gedag en vertrek naar Liam.