Bugün yeniden okula gittik fakat Kayra'nın dersi yokmuş spor salonuna gitti.Genelde okulda uyurum fakat bugün not aldım, evet aynen ben not aldım! Hukuk okuduğum için baya zor dönemler geçiriyorum... Ama zeki bir kızım çalışkan olmayabilirim bu dersleri anlamadığım anlamına gelmez.
Üçümüzde hukuk okuyoruz , dediğim gibi lisede hiç çalışmayan ben Nehir üniversitede sınavlara 5-6 ay önceden çalışıyorum. Küçüklüğümden beri istediğim meslek hakimlik ve ben bunu başaracağıma inanıyorum. Okuldan çıktıktan sonra Selin ile beraber bir kafeye gidip bir şeyler içtik : ben Türk kahvesi içtim Selin ise mangolu buzlu içecek! Ben Türk kahvesinin hastasıyımdır, neredeyse her gün içerim. Bu gereksiz bilgiyi de verdiğime göre kafeden sonra ne yaptığımızı anlatabilirim.
Eve gittiğimizde evin tertemiz bir hali vardı. Mutfaktaki masada börekler ,dolmalar ,çörekler ,sarmalar... Şimdi diyeceksiniz ki daha doğrusu düşüneceksiniz , Kayra yapmıştır fakat o daha yumurta kıramaz! tamam abarttım ama cidden bu kadar fazla yemek yapmaz...
İçeriden annem hızla geldi ve bana sarıldı. Şok oldum aynı zamanda vefatım... Annem gelmişti ama nasıl? Ben daha sormadan annem
_Nehir , annecim babam 1 hafta önceden bilet almıştı bana Bursa'dan geldim işte; ay İstanbuk ne güzelmiş!
_ya , ya güzeldir
_sevinmedin mi?
_yok annecim sadece şaşırdım ,dememle yetindim
Cidden her şey planlanmış bir benim haberim yok bu arada evde Kayra'da var yoksa annem içeri nasıl girecek değil mi? Ahh evet bende öyle düşünmüştüm!
Annem ve kızlarla sofraya geçtik , kızlar hallerinden memnun tabi her gün yemekler yapılacak ev toplu olacak. Bu söylediklerim benim de hoşuma gitmiyor değil fakat annem küçüklüğümden beri beni çok sıkboğaz eder. Sıkboğazdan kastım üstüme çok düşüyor belkide sırf bunun için İstanbul'u seçtim yani kendi düşüncelerim ile kendi hayatımı kurabilmek için. Tabiki ailemden kaçmadım onlarsız bir hayat düşünülemez! Ama bence siz beni anladınız.
Ailenin en büyük çocuğu benim yani annemgilin ilk göz ağrısıyım belkide bu yüzdendir neyse... İki tanede bıdık kardeşim var :) Biri benden 5 yaş küçük olan kız kardeşim Deniz , biride 8 yaş küçük olan erkek kardeşim Aras ikisiyle de çok iyi anlaşırım çünkü ben onların küçük anneleriyim :)
ABLALAR KÜÇÜK KARDEŞLERİNİN KÜÇÜK ANNELERİDİR
Kafanızı kurcaladığını düşündüğüm bir soruya cevap vereceğim : Annem'in gelmesine neden çok sevinmedim? Aslında o kadar çok sevindim ki onu çooook özlemişim sadece biraz ders çalış diye tutturur ise diye t
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEVİYORUM KIZ SENİ
RandomBu hikaye tamamıyla eğlence amaçlı yazılmıştır. Konusu ise; Üç genç kızın yakın arkadaşlığıdır. Bu üç kızında farklı farklı huyları,suyları ve davranışları vardır. Eğlenmek denilince akla komiklik gelmesin , tamamıyla kafa dağıtan ve devamını merak...