Brother you are my hero( 1D- Original variant)

555 21 10
                                    

         "Sunetele produse de multimea de fani acopereau totul. Pe scena nu se vedea absolut nimic iar apoi un intuneric dens s-a asternut peste sala. Deoadata, lumina a strapuns intunericul iar sunetul unor tobe  a spart linistea lasand apoi sa fie acaparat de tipetele publicului. Un baiat cu parul ciufulit incepuse sa cante o linie melodica la chitara in timp ce o fata cu parul negru tuns emo il acompania la tobe. Bass-ul era "mangaiat" de catre o fata cu parul albastru ce ii cadea larg pe spate facandu-se bucle in timp ce pianul ii apartinea unui brunet. Trupa Different era aici. Toata lumea o astepta pe solista lor, tanara Kev'. Si iat-o! O platforma cobora incet din tavan iar pe ea cu microfonul in mana se afla cea mai tanara membra a formatiei. Ochii albastri ai fetei scurtau multimea in cautarea familiei sale care, spera ea, sa ajunga la acest concert. Parul vopsit blons si drept ii intra in ochi iar emotile ii erau ascunse in interior. Si totusi a inceput: Go! Go! Go go go! In this night, in my heart is light!  The cocktail is sweet, and the candies  are whit mint. The boy is very cool, and tomorrow isn't school! Party time! Fumul acoperea scena dandu-i fetei un aer misteriors.  Ea era cea pe care lumea o aclara. Ea devenise un star. "

Brother you are my hero( 1D- Original variant)Where stories live. Discover now