"Kai!! Oh kai! Mane kau??" ,jerit Krystal... "Woi, jembalang hitam..! "
"Booh..."sergah kai.. "oh mak aku cakap kau hitam..." latah krystal.. "Weyh ape nih, sejak bila mak kau ckp aku hitam. Alale."Rengek Kai. Sulli dan Luna hanya tergelak melihat tingkah laku Kai dan Krystal. "Hehe,, mian . Kau lah, sape suruh terkejutkan aku, aduhai.." kata Krystal kepada Kai. "Hahaha , iyela. Aku saja je nak kenakan kau. Hehehe." Ujar Kai tulus. "Oh, Hai Luna, and Hai makwe " ujar Kai sambil mengeyit mata kepada Sulli . "Hhaha, Hai Kai . Kau tak payah poyo sangat boleh tak? Geli aku tengok kau kenyit² mata kat Sulli." Balas Luna. "Hehe gurau. Oh nama awak Sulli, ☺ sedap nama awak " kata Kai kepada Sulli. "hee.. terima kasih . Uh, ape² biar saya perkenalkan diri dulu. Nama saya Choi Jinri tapi orng panggil saya Sulli dan saya sebaya dgn Krystal dan Luna , selamat berkenalan" sulli *bow* kepada Kai. "Oh, um saya rasa saya tak payah kenalkan diri saya kat awak, sbb mesti awak tahu, kan nama sebenar saya ? " kata Kai. "Hahahaaa.. kau jangan perasan boleh?? Dye tak kenal pun kau, dye baru kenal kau hari nih " gelak Krystal dan Luna. "Oh, yeke? Hehe (gelak cover malu) um.. macam mana Sulli boleh tak kenal saya? Pada hal group EXO kan terkenal sekarang nih?" Tanya Kai. "Oh, sebenarnya Saya baru pindah sini. Sebelum nih saya tinggal di New York. Itu lah sebabnya saya tak tahu. Tapi omma saya kenal dgn EXO dan dye kirim salam sayang kat EXO. Hehehe " balas Sulli dengan tersenyum malu akn pengakuannya yg terakhir tuh. " oh, hahhaa mesti omma sulli selalu tngok M-Countdown kan . Heheee.. " balas kai dgn senyuman manis di muka nya. " weyh sudah² lah tuh, kau temu ramah si Ssul tuh. Kiteorang dtg nih nak tngok korang training" kata Krystal yg dipersetujui oleh Luna . " oh, hah. Jom lah pegi bilik latihan. Lupa pula, dah tengok awek lawa punya pasal . Hahaa " dorang pun pergi ke bilik tarian. Sampai je kat depan pintu bilik latihan, Sulli menanya Kai kat mana tandas. Dari tadi ditahannye urin daripada keluar, skrg dia betul² dah tak tahan. Sulli pegi ke tandas sendirian apabila diberitahu di mana tandas. Krystal dan Luna , awal² lagi dah masuk ke bilik latihan , teruja nak tengok EXO berlatih, al maklumlah, EXO nak berlatih lagu Unfair ,lagu kegemaran mereka . Keluar je dari tandas , sulli terlanggar dengan seseorang yg tak setinggi sehun tpi tak pendek dan tough. "Weyh, ape langgar² nih, buta ke? Marah si mangsa. "Eh maaf ye encik, saya tak sengaja tapikan suara encik nih macam pernah didengar pulak, tapi dimana ya.. ?" Ujar sulli. " Engkau!?" Dua² berteriak.
°°°°°°
Okayy cukup untuk tuh harini. Tak de idea sebenarnya. Hehehe. Maaf ye, min punya fanfic nih banyak sngt kekurangan. Al maklumlah, Bahasa Melayu min pun bukan nye terror sangat . 😄
YOU ARE READING
(SLOW UPDATE) ChocoLatte ☕
FanfictionCerita ni tak de hala tuju lagi sebenarnya. But min harap korang turut sama bantu min dalam nak siapkan cerita ni. Banyak kekurangan dalam penulisan min jadi min harap korang terima dengar hati terbuka sebab min memang tak pandai menulis. Ini saja i...