Odada hıçkırık hıçkıra ağlasam gelirmisin baba! Günlerce sana ulaşmaya çalıştım geri dönücekmisin baba! Baba bak büyüdüm olğunum oyuncaklarla oynıyacak ,dışarda gezicek sebebim yoktu . Baba çünkü seni aradım ,baba benim Umrumda değil nasıl giyiniyorsun nasıl kusurların var nasıl bir işin var baba yeterki yanımda ol yeterki sırtımı yaslıyacak duvarım ol baba çok mu şey istiyorum baba.....
Yen'e o gece geçti yastığım kurudu merak etme ! Kalktım gene ayağa baktım o pencereden gene babaların çocuklarını okula , ya da gezdiriyor ,vs.
Kalkıp yemek yapıcam , ya da annem yapmıştır , baba merak etme annem için onu yiyorum o üzülmesin beni bu halde görmesin , ya da gücüm kalsın psiholojik olarak kalmadı ama bari böyle ayakta durabilmek için kalsın. Sen yemek yedin mi ya da sen diğer çocuklarını yedirdin mi sonuçta terk ettin beni onlarda olan ne vardı bende yoktu baba ? Baba bak yaramazlık yapmıyacam yeterki gel baba yeter ki..
O soğuk topraktan kalkıp gelebilirmisin? Baba beni bir başıma bıraktığın topraktan ! Her gün geldiğim senin için geldiğim mezarlıktan kalkıp sende bir kez olsa gelebilirmisin baba ? Söz istersen susarım yeterki bir kez göreyim seni babacımm.( ben bu kitabı yazarken hem babası olupta terk edenlere ,hemde babası ölmüş olan çocuklara yazıyorum umarım beğenirsiniz umarım yardımcı olurum)...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Babam ...
Dla nastolatkówBabasızlık nedir bilen varmı? Sen kalpsiz yaşayabilir misin? Ozaman nasıl bir hayat babasızlık anlatıyım..