Real life

127 8 0
                                    

Leuk dat je mijn boek 'real life' wil gaan lezen :). Maar voor dat je begint zijn er nog een aantal dingen die moet weten:

-Real life is een one direction fanfiction, maar one direction bestaat er niet in als band. Dit betekend niet dat als je one direction niet leuk vind je het boek gelijk moet weggooien. Dan kan je gewoon iemand anders verzinnen in hun plaats.

-Er zouden grammatica en spellings fouten in het boek kunnen staan. Alvast sorry daar voor, ik ben ook maar een mens ik maak ook fouten. Ik ben vooral slecht in 'd', 't'of 'dt' aan het eind. Sorry hier voor. Als jullie een een grote fout zien laat me dat dan vooral weten dan kan ik het veranderen.

-Ik heb een cast bedacht, maar dat wil niet zeggen dat je je perse aan die cast moet houden. Als jij iemand anders in je hoofd hebt bij een persoon moet je die lekker gebruiken. Niet alle personen in het boek worden gespeeld door iemand, maar als ik iemand voor die rol in gedachten heb zet ik het in het boek. Net zoals bij one direction, als je die losers niet leuk vindt bedenk je gewoon iemand anders in hun plaats.

- In dit boek zou grof taal gebruik, geweld en seksualiteit gaan plaats vinden. De personen in mijn boek zijn ook mensen, en mensen doen dit nou eenmaal. Ik zou me proberen in te houden, maar ik kan niks beloven ;).

-Ik probeer minimaal 1 keer in week te uploaden, maar ik zit ook nog op school en dat vraagt jammer genoeg veel van mijn vrije tijd. Daarom zou het kunnen dat de update soms wat later komt, maar ik schrijf liever een goed hoofdstuk en dat jullie wat langer moeten wachten dan een slecht hoofdstuk op tijd. Ook heb ik nog andere boeken waar ik aan werk en daar moet ik dus ook voor schrijven.

- Ik werk heel hard aan mijn verhalen en ik bedenk ze allemaal zelf. Daarom zou ik het vervelend vinden als ik er achter kom dat iemand mijn verhaal heeft nageaapt of heeft gepikt. Als jullie iemand vinden die mijn verhaal na doet zouden jullie dat dan tegen mij willen zeggen. Dan kan ik die persoon vriendelijk vragen waarom die mijn fantasie zo geweldig vind en er zelf een verhaal van maakt.

- Ik ben nogal onzeker over mijn verhalen dus feedback zou erg fijn zijn.

- Ik lees al jullie comments en probeer er ook altijd op te reageren. Ik vind het leuk om te lezen wat jullie van mijn boek vinden dus laat zeker een reactie achter.

Dit waren de algemene mededelingen. Vergeet niet te stemmen, een reactie achter te laten en me te volgen. Heel veel lees plezier.

Cover by: xx_rvd_xx

Insta: @/xkristenr
Snapchat: @/xkristenr

Real lifeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu