Capitolul 6

98 5 0
                                    

Când m-am trezit eram bandajata:
-Te-ai trezit!ce bine!aud o voce spunând
Când m-am uitat sa vad cine e nu îmi venea sa cred..era..nu credeam asa ceva era Jake..acesta face ceva ce nu credeam ca va face vreodata. Ia trusa de prim-ajutor de sub patul unde stateam eu si incepe sa imi ingrijeasca rana de la cap .
Era stanjenit de moment se vedea asta in ochii lui, dar se vedea si ca ii pasa.
Ha! Cine ar fi crezut!Jake chiar are sentimente. I-as spune asta pe un ton sarcastic, dar nu vreau sa incep o cearta si sa raman cu rana aia la cap. Mai bine tac. Dupa cateva minute bune, in care nciunul nu am zis nimic, Jake a rupt tacerea.
-Te doare, sau esti ametita?intreaba el foarte ingrijorat.
-Sunt bine! spun eu neutru.Pute-ai sa ii mulțumești..adica el sta langa tine sa te ajute si tu nici macr nu i-ai zis un mulțumesc..In fine..
-Jake..?il întreb eu puțin confuză de situație..
El isi ridica privirea.Ochii lui întunecați straluceau si imi faceau inima sa bata puternic. Pot spune ca am o oarecare atractie pentru el, dar nimic mai mult.
-M-multumesc Jake! spun eu balbaindu- ma.
Instantaneu pe față îi apare un zambet.
Nu era un zambet fals, sau arogant, sau de castigator, era un zambet simplu, dulce ,dar mai ales sincer.
-Haide, sa mergem! a spus el pentru prima data de cand a inceput sa ma ingrijeasca.
Eu am dat din cap in semn afirmativ si m-am ridicat. Cand am iesit din cabinet, toata lumea a sarit pe noi.
-Cum te simti, Sara?a intrebat Krista.
-Ti-a dar vreo pastila sau ceva?a întrebat Mike.
-Cap-de-bila, s-a lovit la cap?!
Singurul lucru pe care putea sa il faca era sa o bandajeze.zice Ryan -Dar ce a zis asistenta?E grav?a intrebat din nou Krista.
-Pai defapt nu.... Eram pe punctul de a spune ca ea nici macar nu a fost in cabinet, dar Jake mi-a luat-o inainte.
-A spus ca nu e grav, dar a pierdut ceva sange.Trebuie sa isi schimbe bandajul in fiecare seara timp de o saptamana.spune si imi intinde o rola de bandaj.
Ma uitam confuză la el,dar am inteles ca el a zis toate astea pentru a nu isi arăta in fața lor slăbiciunea pe care a avut-o astăzi si faptul ca m-am îngrijit..Eu i-am respectat decizia asa ca am tăcut si am aprobat..

*********

A fost o zi luunga..cu multe ciudățenii,dar însfârşit am ajuns acasa si cred ca după o zi asa de ,,neobisnuită" sa zic asa, mi-ar prinde bine un duş asa ca m-am dus la baie..am facut un duş după care m-am dus in pat gândindu-ma la tot ce s-a întâmplat azi..am stat pe gânduri..pur si simplu nu ma asteptam la comportamentul asta de la Jake dar măcar azi nu ne-am mai certat....

Dragoste La Prima Vedere❤Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum