Cand l-am vazut ma holbam efectiv la el si ii zambeam în semn de mulțumire.. ,,Aha,în semn de multumire..nu cumva de: O doamne ce as vrea sa te sărut acum?" Tu sa taci ca nu sunt îndrăgostită de el.. ,,Ee nu!" Îmi place putin de Mike dar nu sunt îndrăgostită de el..e ca un amic pentru mine,doar atât!" ,,Bine,cum zici tu,dar daca vrei sa nu se supere pe tine mai bine i-ai răspunde" Stai cee?? ,,Tocmai te-a intrebat ceva"..
-Saraaa!ma striga Mike
-Ce e?de ce strigi asa?
-Pai te-am intrebat ceva si nu mai auzit asa ca m-am gândit ca daca te strig poate ca ma auzi..
-Scuze..
-La ce te gandeai?ma intreaba el
-La ce zambe..tricou dragut ai!i-am zis sperând ca nu a auzit prima parte
-Aa,mulțumeeesc si tu.Acum spune-mi ce vroiau sa spui de fapt
-Vroiam sa zic ca ai un zâmbet frumos☺. Am zis eu sperand sa nu ma creadă o ciudata
-Si tu esti..adică ai un zambet frumos
-Mulțumesc!i-ai zis si după aceea l-am pupat pe obraz
El m-a strâns tare în brațe încât aproape ca nu am mai putut respira,adică nu ca m-ar fi deranjat..😊Atunci a venit un prieten de-al lui Mike care m-a intrebat daca sunt noua si mi-a zis ca pot sa ii cer ajutorul daca am nevoie după care a plecat cu Mike.
-Tu esti fata noua? am auzit o voce de fata in spatele meu.
-Da,eu sunt fata noua.
-Buna,eu sunt Krista,iar el e Jake!mi-a zis arătându-mi spre un băiat înalt cu ochi căprui si par castaniu, care statea langa ea.
-Buna,eu sunt Sara.Buna Jake!
Jake nu părea asa de interesat de conversatie încât sa ma salute ,dar Krista l-a lovit peste umăr si abia atunci mi-a mormăit un ,,Bună"..
-Daca vrei putem iesi la un suc după ore ca sa ne cunoastem mai bine!mi-a spus Krista zambindu-mi in semn de prietenie.
-Aa..da,de ce nu?
-Bun,atunci uite asta e numarul meu!mi-a zis intinzindu-mi o foaie si mi-a spus ca îmi trimite un mesaj cu detaliile.
-Bine paa.După ce s-au terminat orele,am vazut ca am primit un mesaj..era de la Krista..mi-a zis ca ne întâlnim la 15:40 la cafeneaua de la colț.Buun,ma uit pe ceas era 15:10..super mai am o jumatate de ora sa ajung..
Dar fara sa îmi dau seama sunt luată pe sus si pusa pe umărul unui om înalt îmbrăcat in negru si cu fata acoperită si sunt băgată cu forța intr-o masina care imediat porneste.. un om stătea langa mine si unu conducea..eram foarte speriată încât am inceput sa ii rog sa ma lase sa plec si am plâns ..in acel moment soferul a oprit si ce sa vezi erau...