Yusuf'un ağzından :
Ben biz kız sevdim hem de çok ama o baş örtülü ben ise dinle imanla ilgisi olmayan birisiyim . Şimdi diyosunuzdur dinle alakan yok ne diye baş örtülü bi kız seviyosun. Haklısınız bu soruyu ben de kendime çok sordum .Ama o baş örtülü kızın yüzündeki nuru , güzelliği gördükten sonra kendime söz geçiremedim.
Bakın daha adını bile bilmiyorum. Baş örtülü kız diyorum.Kıza daha açılamadım bile ama onu her gün sokakta görüyorum çünkü karşıdaki apartamnda oturuyorlar. Ama artık yeter bugün onunla konuşacağım daha fazla dayanamıyorum birilerine anlatmam lazım çünkü bitek arkadaşım Cem biliyor ve onun dedikleri yüzündende korkmuyor değilim . Diyor ki o kız sana bakmaz bikere o baş örtülü falan diyip içimi karartıyor.
Nasıl arkadaşsa destek çıkacağı yere karamsar konuşuyor. Ama ona inat bugün o okula giderken kapıya çıkacağım ve konuşacağım.
***
Evet evet işte çıkıyor.Hemen iniyim apartmanın önüne .
Bugün yine çok güzel olmuş. Her neyse ben aşağı iniyorum. Ama çok heyecanlıyım.Evet kapıya çıktım.Ha işte geliyor.
***
"Merhaba""Merhaba"
"Neden yüzüme bakmıyorsunuz? "
"Bu caiz deil benim sizinle göz göze gelmem caiz değil."
"Peki caiz ne demek ? "
Sustu bende hemen atladım:"Aslında benim size söylemem gereken bişey var ama çekiniyorum "
"Buyrun sizi dinliyorum "
"Ben sizi aylardır görüyorum ve sizden hoşlanıyorum hatta hoşlanmaktan da ziyade aşık oldum " dediğimde şaşırdı ve hiçbir şey söylemeden ilerledi.
"Durun lütfen!!"
"Bu caiz deil benim sizinle göz göze gelmem veya sizinle münasebet içinde olmam caiz deil.Lütfen bu sevdadan vazgeçin ve hoşçakalın." dedi ve ilerledi.
Caiz ne demekti ? Daha ben onu bilmezken rezil de olmuştum üstüne . Off çeşke açılmasaydım.
***
Cem'i aradım ve bi kafede buluşmamız gerektiğini söyledim.
Cem de tamam dedi ve her zaman ki buluştuğumuz kafe de buluştuk .
Cem'e anlatmaya başladım. Caiz değil dedi dedim.Caiz ne demek dedim Cem'e ?
Cem'de ben ne biliyim? dedi.
***
Arkadaşlar umarım beğenirsiniz oy vermeyi unutmayın...
Hoşçakalııııın...😘😘