Moje ime je Irina i imam 15 godina.Upisala sam Sportsku gimnaziju sa zeljom da se posvetim u potpunosti mom najdrazem sportu,umetnickom plivanju.Prvi dan je protekao veoma dobro,srela sam mnogo starih prijatelja,ali i stekla mnogo novih.Upoznala sam razrednu(predaje gradjansko)koja je bila jako fina,jos prvog dana sam znala da ce mi u ovoj skoli biti super.
Nikolina je inace moja najbolja drugarica iz moje stare Osnovne skole 'Braca Jerkovic',ali nazalostsam se preselila na Zvezdaru i isla u 'Jelenu Cetkovic' i sklopila mnoga prijateljstva,ali ipak na neki nacin nostalgicna sam.Ako nista drugo bar sam sa njom sada u odeljenju kao i u snovnoj skoli I5
Nikolina:Iii,sta mislis o nasoj novoj skoli?Ja sam presrecna!!!
Ja:Daa,i ja.Vec vidim da cemo se super slagati svi.
Nikolina:Sta mislis da li ce neko oznaseg odeljenja otici?
Ja:Mozda nikad se ne zna hahahahaahah!E pa rasporedili smo se u odeljenja i otisli smo u nase ucionice.Inace se setamo po ucionicama u zavisnosti od casova.Razredna je pocela nesto da nam prica ali ja nisam obracala toliku paznju na nju,ali kada je krenula da nam pricao tome kako treba da se predstavljamo mene je malo uhvatio blam haahahahaha,kao i mnoge od vas predpostavljam.Mnogi od profesora su me zavoleli iz razloga tog sto je moj trener reprezentacije Tanja Bogdanovic,bivsi djak generacije Sportske gimnazije.Ja nemam zelji da me pamte po tome tako da planiram da to promenim uskoro ahahahah.Svi izmog odeljenja su me zavoleli zbog cega mi je veoma drago.Vracajuci se kuci upoznala sam i neke prijatelje iz drugih odeljenja.No naravno posto je Sportska gimnazija puna lepih momaka moras i u nekoga i da se zaljubis hahahaah.On se zvao Dusan i isao je samnom u odeljenje.Mislila sam da je on ljubav mog zivota ali to nije dugo potrajalo hahaahahahah.Dusan i ja smo sada najbolji drugovi i na tu proslost se ne vracam hahahaahah.
Nikolina:Dobro je sto ti se vise ne svidja ali pazi sta ti kazem,prva ljubav zaborava nema!!!
Ja:Ne brini, hahaahahah ne znam sta mi bi hahahahaah,ali ima neko specijalan sada ahahahahahah
Nisam znala da li da joj kazem ili ne ali opet ona mi je najbolja drugarica pa sam sebi rekla sto da ne hahahaahh,ipak nas dve se znamo jos od trece godine i sve pricamo jedna drugoj tako da sam htela da joj kazem hahahaha.
Nikolina:Au brate hahahahaahah,zar vec ajde ko je taj srecnik???
Pogledala me je sa jednom podignutom obrvu i osmehom na licu,obozavam je hahahaahha kad me pogleda svojim slatkim okicama.
Ja:Miso Jokic
Nikolina:Okej,iz kog je odeljenja pricaj, zar ja moram da izvlacim reci iz tebe hahaahah
Ja:Pa iz prvog tri, prelep je,trenira kosarku,ima bron kosu i lepe braon okice,rupice na obrazima bas kao i ja...
Rekla sam i nasmesila sam se pokazivajuci rupice na mojim obrazima,a u tom trenutku on je silazio niz stepenice.Kada sam ga ugledala tako savrsenog,srce je htelo da mi iskoci iz grudi.Pogledao me je i nasmesio se na sta sam se ja otopila.Kada mi je mahnuo ostala sam paralisana hahahaahah,mislila sam da je mahnuo neko izamene,pa sam htela to da proverim,ali kada sam se okrenula i videla da nema nikog bila sam sokirana.Nikolina me je cusnula i rekla da mu mahnem da ga ne bih ispalila,sto sam i uradila.Taj dan kada sam se vracala sa njim kuci samo smo se onako zaljubljeno gledali.Tada mi je prisao i....
VOUS LISEZ
Diamonds in the sky
Roman d'amourPrvi dan srednje skole,bude me zraci sunca i pomalo smoreno ustajem iz kreveta,ali sama pomisao na to da mi je danas prvi dan u Sportskoj gimnaziji izmamljuje mi se osmeh na licu. Pogledam na sat i bilo je oko 9:30,pomislila sam da imam dovoljno vre...