5. bolum

5.5K 327 6
                                    

Sabah uyandigim da yanimda tatlis abisim uyuyordu hemen telefonumu komidinin ustunden alarak saate baktim . saat 07.00 di hemen yavasca abimi uyandirmadan kalktim .
Odama girdim bizim esekler haylen uyuyordu . uyndiracaktim ama cok tatli uyuyorlardi ali abim mert te mert ali abime sarilmis uyuyordu hemen fotolarini cektim. Sonra sesizce dolabimi acarak spor kiyafetlerimi aldim

Bu sefer acik giyinmedim abimi biliyordun hemen kiyafetlerimi aldim ve mert ve ali abimin odasina giderek ustumu degistirdim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu sefer acik giyinmedim abimi biliyordun hemen kiyafetlerimi aldim ve mert ve ali abimin odasina giderek ustumu degistirdim. Odadan cikarak yigit abimin odaya yoneldim kapiyi actigimda abim gozlerini yavasca acarak bana bakti " afferin bak bu sekilde her yere gidebilirsin " dedi sonra tavana bakarak
" yok yada sadece spora giderken giyebilirsin bu arada sahilemi iniceksin " dedi bende kafamla onaylayarak odadan ciktim tam kapiyi kapatacakken abim kapiyi tuttu ve beni odaya soktu bana donerek " bekle beni asagida bende ustumu degistirip geliyorum sen de kahvaltiyi hazirla. Bize kucuk cadi " dedi hemen " tamam. kahavaltiyi hazirlarim asagida bekliyorum" dedim ve merdivenlere yonelerek asagiya indim hemen mutfaga inerek yumurta kirdim zaten tek yapabildigim buydu ve yanina da salatalik yaptim abim merdivenleden spor kiyafetlerini giyinmis asagi dogru geliyordu mutfaga girdi ve bana bakmadan hemen masaya oturdu abim kahvaltiya baslar baslamaz bende hemen isimi bititip yanina oturdum. Kahvaltilari bitirdik ve hemen masayi toplayarak kapidan disari ciktim disari cikar cikmaz disardaki temiz havayi cigerlerimde hissettim. Abim bu sefer kendi arabasini alarak onumde belirdi abimin de BMW si vardi. Hemen arabaya atlayarak sahilin yolunu tuttuk abimi sahile diye kandirip beni gezdirmesini isterdim ama beni takmayacagi ve beni bu halimle gezdirmeyecegini bildigim icin hic konusmadim.
Aklimdaki dusunceler abimin sozleriyle kayboldu bana donerek " cadi nerelere daldin oyle ne dusunuyorsun " dedi cevap istermis gibi de bir hali vardi . hemen abime donerek
" abicik " dedim bana " ne istiyorsun bakalim " dedi kardesini cok iyi taniyor. Sonra dozlerime devam ettim " simdi biz sahile gidiyoruz yaa " " hii " " iste hem sahile gitsek yurusek sonra kiz kulesine ve galata kulesine gitsek olur mu? " diye bir soru yonrlttim once beni bir suzdu sonra bana bakarak " bu halinle olmaz. Eger gitmek ve gezmek istiyorsan oncelikle ustune baska bir sey giymelisin yani avm ye gidiyoruz " dedi bende ona gulumseyerek bu sefer sahilin yolunu degil avm nin yolunu tuttuk.

ABİLERİM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin