3.7

980 88 31
                                    

"Sorumu cevaplamadan gidemezsin Seon-Ah."

"Ne sordun ki?"

"Seni seviyorum derken ne demek istedin?"

Derin bir nefes alıp dolan gözlerimi elimle havalandırdım.

"Her zamanki yere gidelim. Anlatacağım."

^~^

Sahildeydik. Kimsenin olmadığı, ikimizin keşfettiği sahilde. Kyungsoo bankta oturuyordu. Bense ayakta dikilmiş denizi izliyordum.

"Anlatacak mısın?"

"Seni seviyorum."

Hışımla ayağa kalkıp yanıma geldi.

"Onu söyledin zaten!"

Soğukkanlılığımı koruyarak ona arkamı döndüm. Ağladığımı görmesini istemiyordum.

"Bana kardeşim derdin ya Kyungsoo, benim canım acırdı. Sana yaklaşmaya korkardım. Hâlâ öyle. Neden diye sorarsan, sana aşığım derim. Nasıl söyleyeceğimi hiçbir zaman bilemedim. Chanyeol yerine bana mesaj attığında o kadar çok korktum ki anlayacaksın diye.."

Bedenimi ona döndürüp şaşkınlıktan daha da açılmış gözlerine baktım.

"Seni seviyorum Kyungsoo. Karşılık alamayacağımı bildiğim halde.."

Gözyaşlarımın akmasını umursamadan yanından geçip gittim. Yine durdurdu. Kolumdan tutarak. Kolumdan ne istiyorsun be adam?!

"Daha fazla konuşma Seon-Ah.."

Kyungsoo yavaş yavaş bana yaklaşmaya başladığında kalp atışlarım halay çekmeye başladı. Kyungsoo'nun yüzü, yüzüme yaklaşıyordu..

^~^

Ne kadar güzel bir yerde bıraktım ksjxksnsld

Ex Friend ✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin