Karakterler;
Alexandra Windy;Barbara Palvin
Zayn Malik;Zayn Malik
Charlotte Windy(Alexandra'nın Gız Gardaşı);Mia Talerico
Kate Milly(Alex'in arkadaşı);Nina Dobrev
Aria Robber(best firendi);Lucy Hale
Cindy Mirror(kötü kız şeysi);Sasha Pieterse
Jawadd Malik(Zayn'in erkek gardaşı);Zayn'in küçüklüğü bu 7 yaşindaki halleri falan
Trishia Malik(Zayn'in Anası);Trishia MalikÖncelikle hikayemin ilk bölümü ve iyi olup olmayacağına emin değilim.Umarım iyi bişey olur dhdhf
-----------
Kate;Alex!Alex!Alex?Hadi ama uyumadığını biliyorum sapşal.
Aria ve Kate yarım saattir başımın ucunda uyanmam için ötüp duruyor.Dinliyor muyum?Hayır,ama uykumun kaçtığı bir gerçek.En sonunda gözüme güneş ışıklarının hücum etmesiyle yarı kapalı yarı açık açabildim gözlerimi. Kirpiklerimin arasından baktığımda bunu yapanın Aria olduğunu fark ettim başka kim olabilirdiki?
"Lanet olası perdeyi ve çeneni kapat" Diye çığırmamla ben bile uyanmıştım.Beni uyandırmasını çok iyi biliyorlardı ve ben bunu onlara Ö-de-te-ce-ğim.Saate baktığımda daha 11'di Olamaz!Ciddi misiniz? Kendimi yatağa fırlattım ve fırlatmamla başımı duvara vurmam bir oldu.Ah güne ne güzel başladım değil mi? Üstümdeki yorganı bir kenara fırlattım ve beni sıcacık yatağımdan çıkarmak zorunda bırakan arkadaşlarıma birkaç kere sövdükten sonra aşağıya indim.Keşke ve keşke inmemiş olsaydım.Ne yani?Kahvaltı hazırlamamışlarmıydı?Oh ne güzel memleket Alex'i haftasonu saatin 11'inde uyandıralım birde kahvaltıyı o hazırlasın,hayır efendim kahvaltı falan hazırlayamayacağım.Düşüncelerimle boğuşurken Kate ve Aria'nın burada olmadığını farkettim en fazla nereye gidebilirler ki?Balkona mı?Hah! "Aria,Kate! Elma dersem çıkın Armut dersem çıkmayın,Erik!" Diyerek bir kahkaha patlattım.Evet ne sanmıştınız ?Ben bir deliyim.Ah ve şu kötü espri yapan delilerden.Yaptığımın farkına vardığımda yüzümdeki gülümseme soldu.Kesinlikle şaka yapıyorlardı."Kızlar,tamam ciddiyim bir daha espri yapmayacağım şimdi lütfen çıkın çünkü karnım bir kireçli tesisat borusu gibi ses çıkarmaya başladı,korkuyorum!"Kendi kendime homurdandım ve cümleme devam ettim."Bakın şimdi sizi aramaya başlayacağım ve ben sizi bulana kadar ortaya çıkmazsanız sonunuz çok kötü olacak"Bu imajı sevmiştim 'Tehditçi kız'Ama çok meraklanmayın onları bulduğumda sadece ve sadece;Gıdıklayacağım.Başka ne bekliyordum kendimden?Bir kurusıkı tabancayla onları kovalayacakmıydımki?Belki su tabancası, daha ilerisi YOK.Kafamı silkeleyip aptalaca iş sesimden kurtuldum ve Kate ile Aria'nın hala salonda olmadığını fark ettim.Sağ taraftaki uzun merdivene baktım,söylediğim gibi çok uzundu ve ben bunu uhh..çıkabileceğimi düşünmüyorum.Tamam,ya çıkarsam?Birkaç adımdan sonra merdivenlere ulaştım ve üst kattaki tüm odalara baktım sadece 2 oda kalmıştı bakmadığım Sonuncuya girdiğimde oradada yoklardı.Evet sonuncu diyorum çünkü diğer saydığım 2.'ye asla giremezdim nedenini bilmiyorum ama Aria'nın özel birşeyleri var orda sanırım ne b*klar karıştırıyorsa artık girmeme asla izin vermiyorLAR.Zaten büyük ihtimalle oradalardı,bu arada neden Kate giriyorda ben giremiyorum?Ben neyim burda?Onlar odadan çıkınca bunu kesinlikle konuşacağım.Tanrım!Eğer o oradalarsa kapı da açıktır.Ya girersem?Umarım girdikten sonra kapıyı kilitlememişlerdir çünkü beni ve yapabileceğim yaramazlıkları biliyorlar ayrıca Pretty Little Liars'taki -A'dan daha çok merak ediyordum o odada ne olduğunu.Kapının kolunu aşağı doğru çektim ve ittirdim.Açıktı!Kapı açıktı! Yüzüme bir zafer gülümsemesi yerleştirdikten sonra gördüğüm manzarayla bir şok geçirdim.Nasıl yani?Bu,bu gerçekmiydi?Lütfen beni çimdikleyin yada bir şaka olduğunu söyleyin!Gözbebeğimin sınırlarını aşmak için çaba veren gözyaşımın akıp gitmesine izin verdim.Peki şimdi ne olacaktı?
----------
Farkındayım bu bölümde Zayn falan yoktu ama olaylar gelişiyo şu an belki diğerki bölümede koymayabilirim bilmiyorum.Bu arada şuan burda kendi kendime konuşuyomuş gibi hissediyorum nsnshdj Umarım beğenmişsinizdir dediğim gibi ilk bölüm ve lütfen beğendiyseniz Vote ve Yorum atmayı unutmayıın ^_^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HEART ATTACK Z.M. FANFICTION
FanfictionKim Dünyaca ünlü bir Pop yıldızının normal bir kıza aşık olup "Gizli Aşık"rolünü oynayacağını düşünürdüki?Hiçkimse. PLL hastası Alexandra bile.