sapık hırsız

15 1 0
                                    

Akşam bebeğimle beraber mutluca uyuyorduk takii bebeğim ağlayana kadar kalktım ve yanına gittim ama hala susmamıştı ne istediğini anlayamadım acıkmış desek daha yatmadan önce yeni yedirdim bez desek yeni değiştirdim bu çocuğun nesi vardı böyleaine dünyanın sonu gelmiş gibi ağlıyordu neyin var lanet olsun diye iç çekip sinirlendim susmuyordu sonra aniden arkandan bir el omzuma dokundu ve beni kendine doğru çekti bebeğimi ağlaması dahada yükseldi bi yandan bebek bi yandan da omzuma dokunan el çok sıkılmıştım ve iki dirseğimi birden arkamdaki kişiye doğru attım ve uçan tekmeyle kafasına vurdum ve bi gördümki   o sapık hırsız tolgaymış şok oldum  yerde yığılı yatıyordu nabzına baktım ve nabzı atmıyordu hayırrrrrr diye bağırdım daha çok gençtim katil olamazdım bebeğim vardı başımı belaya sokamazdım hemen eldiven takıp tolgayı banyoya soktum ve eline birkaç intihar hapı koydum ve hemen eşyalarımı topladım  bebeğimi aldım kenarda bir miktar param vardı hemen onları alıp evden kaçtım bu saatte ne tren bulabilirdim ne de uçak yurt dışına babamın yanına gidebilirdim birtek ama babamın beni kabul edeceğindwn emin değildim çünkü zamanında çok sert bir şekilde o evin kapısını çarpıp kaçmıştım . Anlaşılan bu gece sokakta kalıcaktım bebeğimi yanıma alıp küçük bir kulübeye girdim etrafa bi baktım kimse yoktu oradaki yatağa yattım bebeğimle beraber sabah saat 6.30 olmuştu hemen kulübeden çıkıp hava alanına gittim almanyaya bilet aldım ve hemen uçağa bindim .

Şapşal ŞeyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin