KIDRAUHL'A MEKTUP

246 13 4
                                    

..''Sevgili Kidrauhl,

Çevremden iyi tepkiler almıyorum. Çünkü seni çok seviyorum. Biliyorum,sen bu cümleleri asla okumayacaksın ama yazmak istiyorum. Seni 2009 yılında keşfettim. Ailem (özellikle de annem) bana çok kızıyorlar. Çünkü sana çok fazla bağlıyım. Arkadaşlarım benimle dalda geçiyor,bana bir kızı sevdiğimi söylüyorlar. Ama sen kız değilsin. Benim kahramanımsın. Bizim kahramanımızsın. Seninle gurur duyuyorum. Çünkü sen yaşama sebebimsin ve bütün dertlerimi unutmamı sağlıyorsun. Çünkü sen bana güç veriyorsun,bize güç veriyorsun. Çünkü sen bana hayatın gerçeklerini ve doğru yolu gösteriyorsun. Çünkü sen bana İNANMAYI öğretiyorsun ! Seni seviyorum çünkü sen bana 50 milyon kardeş hediye ettin. Bana bir aile verdin. Seni seviyorum çünkü bana asla pes etmemeyi öğrettin. İnsanlar anlayamıyor ama sen gerçekten beni mutlu ediyorsun. 2 Mayıs günü yaşadığım şehire geleceksin ve ben seni göremeyeceğim. Bu bana düşünülemeyecek kadar acı veriyor,ama kendime zarar vermek yerine seni beklemeyi seçeceğim. Ailem seni unutacağımı söylüyor. Ama yanılıyorlar ben seni göremesemde sana her zaman bağlı kalacağım. Çünkü biliyorum, imkansız bir şey yoktur. Seni görmeden ölmeyeceğim,en azından öyle tahmin ediyorum. Senden asla vazgeçmeyeceğim. Fiziksel olarak yanında olamasam da kalbim her zaman seninle olacak. Seninle her zaman çok fazla gurur duyacağım. Seni her zaman seveceğim KIDRAUHL . Sana bir gün ulaşacağım.

 Ve en önemlisi ; ASLA ASLA DEMEYECEĞİM ! ''

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 27, 2013 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

2 MAYIS ∞Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin