Hoofdstuk 6

2.2K 58 8
                                    

* Roos P.O.V *

Ik was nog steeds benieuwd naar mijn eigen styliste en visagist.

De bel ging ik rende snel de trap af en opende de deur. Bij de deur stonden 2 mensen een jongen volgens mij van 25 en een jong meisje van ongeveer 18 jaar. "Hallo." Zei de meisje. "Hallo." Zei ik terug. "Wij komen voor ene Roos." Zei de jongen die best gay leek, maar hij leek me toch wel aardig. "Ik heet Roos." Zei ik, daarna riep ik snel me ouders, want ik ga geen vreemde het huis inlaten.

"Maaaam kregen wij vandaag bezoekkk." Riep ik bijna door heel het huis. Mijn vader is zoals gewoonlijk weer aan het werk hij kwam elke avond rond 6 uur pas thuis.Dat vond ik wel jammer ik zie hem best weining."nee lieverd maar je visagist en styliste zouden om 4 uur komen" riep me moeder terug.Ik keek op de klok het was al 3 uur.Terwijl ik naar de klok keek kwam me moeder aan lopen.

"hooi" zei mijn moeder super deftig tegen de jongen en meisje.'Hallo'zeiden ze terug."Ik ben Nina"zei het meisje die Nina heette.Ze had mooi lang bruin haar en ze had een leuk topje met een broekje aan.'En ik ben Tycho' Zei de jongen.

'kom maar snel binnen' Zei mijn moeder.ze kwamen binnen en me moeder zei dat het mijn styliste en visagist zijn.Ze waren wel vroeg hier ze zouden er pas om 4 uur komen.

'Hallo' zei ik vriendelijk tegen Nina en Tycho.Tycho en Nina kwamen vandaag om kennis te maken en ze zouden me vanaf morgen helpen met alles. Zodat ik kan naar school kan ofwel hoe sneller ik verander, hoe eerder ik naar school kan gaan. Ik kon niet wachtte op de nieuwe ik.

foto aan de zijkant van Nina >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Na een tijdje gingen Nina en Tycho weer naar huis.Het was al bijna 6 uur en mijn vader kwam thuis.Ik zat boven me te vervelen ik had op school nooit echt goeie vriendinnen. 'Eten' zei me moeder toen ze mijn kamer binnen liep. 'Liefje'zei ze 'je weet dat je vader en ik de beste voor je willen en je bent al super dun en heb een geweldig lichaam' zei ze.

'maar je moet ook een beetje veranderen daarom heb ik en je vader besloten dat je over 2 weken al weer naar school moet' zei ze rustig of er helemaal niks was.

neeeeeee dacht ik in mezelf

............................................................................................................................................................................................

heei

wat zou jij denken? Haat Roos nou school of de jongens?

Zou ze nog naar school durven gaan?

x julia

I need youWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu