Hermione'nin ağzindan
Dumbledore öldükten sonra Harry,Ron ve ben Hogwarts'a gitmeme kararı aldık.Görevimiz Hortkulukları bulup yoketmekti.Bunu Dumbledore Harry'e söylemişti.Kendimi tanıtmadım.Ben Hermione Granger ve Hogwarts'da tam olarak 6 yıl okudum.İki tane çok iyi arkadaşım oldu."Sağ Kalan Çocuk" Harry Potter ve "Kral" Ronald Weasley.Onlarla ilk senemde tanışmıştım ve hala çok iyi arkadaştık.Harry benim kardeşimdi ama Ron farklıydı.Ron'u çok seviyordum.
Geçen yıldan anladığıma göre o da bana aşıktı.Bunu birbirimize söylemiyorduk.İkimiz de utangaçdık.Ron'un ağzından
Hermione,Harry ve ben artık yola çıkmıştık.Ben ilk önce Kovuk'a gittim ve malzemelerimi aldım.Beni eşyalarımı toplarken gören annem:
-Ronald,kendine iyi bak.Yakında savaş başlayacak.Voldemort çok güçlendi.Hermione konusunda şunu söyleyecem.Eğer onu çok seviyorsan çıkma teklifi etmekten çekinmemelisin.Görüşürüz oğlum...
-Yanımda Harry ve Hermione var.Korkmam...
Gözlerim yaşarmıştı ama bunu anneme göstermedim.Hemen Grimmuald Meydanına cisimlendim.Hermione'nin ağzından
Biri kapıyı tıklattı ve Harry açtı.Bu Ron'du.Ona doğru koştum ve sımsıkı sarıldım.Onu çok özlemiştim.İçeri girdi ve konuşmaya başladı.
-Eee,Harry bu Hortkulukları nasıl bulcaz?
-Bilmiyorum Ron ama Bellatrix'in bununla bir ilgisi var.
Onlar konuşurken bende 3 kaymak birisi getirdim.İkisi de bana gülümsedi
-Saol Hermione
-Hermione,senle özel olarak bir şey konuşabilirmiyiz?
-Tabiki Ron
Heyecanlandım.Acaba tahmin ettiğim şeyi mi yapacaktı?Hemen diğer odaya geçtim ve konuşmaya başladı.
-Evet,Ron
-Hermione,senle ilk tanıştığımda sana çok gıcık oluyordum.Zaman içinde bu duygular değişti biz de değiştik.Benimle çıkar mısın?
Vucütum sarsıldı.3 dakika sonra kendime geldim ama Ron gitmişti.Ağlamaya başladım ve Harry yanıma geldi
-Noldu Hermione?
-Boşver,Harry
Ron'u düşündüm ve gözlerim kapanmaya başladı.Sonra kendimi yatağa bıraktım.Hikayeyle ilgili sorunuz veya isteğiniz varsa söyleyin