Subat günlerinden biriydi bugun . Sena adinda bir kiz dunyaya gelmisti bugun. Herkes ne zaman dogacagini merak ederken dogmustu Sena bebek.
Sena bebek cok tatli bir kiza benziyordu ama yakinlari doktora nasil oldugunu sorduklarinda. Doktor: Sena bebeğin konusma engelli bir cocuk oldugunu soyledi. Akrabalari iki duyguyu birden yasiyordu. Bazilari sevindi bazilari hem sevindi hem birazda olsa uzulmuslerdi.
Ve anne odaya alindiginda bebek annenin kucagina alindiginda annesi Senanin engelli bir cocuk oldugunu daha henuz bilmiyordu. Annesi bu durumu ogrendiyinde tepkisini fazla gostermeyip sena bebegi kucagina almayi tercik etti. Ve senayi kucagina aldiginda senaya birseyler soyledi. Ama Sfna'nin konustugu seyleri duymadigi icin fazla konusmak istemedi acikcasi.
1-2 gün gectiyinde Sena bebek ve annesi evlerine geri gelmislerdi. Ama yanlarinda sena bebeyin babasi yoktu. Onlar su anda Amerikada duruyordu babasi kimbilir nerede olabilirdiki babasi yaninda deyildi.Cunku babasi senanin dogacigini duydugunda annesini terketmisti. Annesi terkedilmisti. Annesi kocasini yok sayip sena bebekle kendine yeni bir sayfa acip kocasini unutmustu.
Eve dondugunde Sena bebekle tek basinaydi. Artik kendini toparlayipkendi hayatina bakmak onunda hakkiydi. Is ilanlarina bakmaya basladi,gazeteler internet ve daha cok yerlerden is ilanlarina bakmaya basladi. Amerika'da bir cafede garsonculuk yapmaya basladi. Cocugunada biyerden dadi buldu. Artik isler yoluna girmisti. Tam isler yoluna girdi derken dadi isi birakir. çocuğu cafeye birakmaya gelirken Melis yani Senanin annesi işden atilir. Melis o an orada kalakalir. Ne yapacagini bilemez. Aklina babasinin memleketine gitmek zorunda kalir cunku baska caresi olmaz. Yeteri kadar parasi yoktur.
Bilet alir. Ve ucakla Turkiye'ye gider. Tabi cocugu daha kucuktu. Onunla yolculuga cikmak oldukca zordu.ucaga bindi yerine oturdugunda . yaninda bi adam oturuyordu. Onunla konismaya basladim. Melis: Merhaba Cenk:merhaba sizinle tanisa bilirmiyim adiniz nedir? Melis: benim adim melis ya sizin Cenk:Benim adim ise cenk tanistigimiza memnun oldum. Hım peki sizin yolculuğunuz nereye bakalım? Melis: Ben İzmir'e gidiyorum babamların yanına gidiyorum, ya siz? Cenk: Tesadüfe bak bende İzmir'e gidiyorum.
Artık İzmir'e geldiklerinde babasının evine gider. Eve gittiyinde eve çocuğuyla gelir. Babasının kapısına geldiyinde kapıyı çalar, kapıyı halası Bengü açar. Kapıyı açtığında halası Melis ve Sena'yı gördüğünde şok olur.