M:Pai....mi am pierdut orice speranță!
Aa:Ba n ai facut o,Marinette!
M:Ba da,stiu foarte bine ca acea persoană nu mă iubește!
Aliana o ia pe Antonia pentru că trebuiau să plece,apoi Marinette o imbratiseaza pe Antonia,o pupa ușor pe obraz,iar când sa plece....
An:Marinette!
M:Antonia...mi a ...zi-zis numele?
Aa:Mda.
A:Da.
M:Am spus că îmi plac copilașii.*Și ii apare un mic zâmbet pe față apoi fuge in casa*
Adrien pov*
Îmi este frică să nu fie akumatizata....
Aa:Adrien,dragule?
A:Da?
Aa:Ai grijă de ea,E o fata foarte prețioasă!
A:Așa o să fac.*Apoi le iau pe amândouă în brațe sifug după Marinette*
Se pare că se închise în camera.Oare de....Aaaa...mda...mi am dat seama.
A:Marinette deschide!!
M:Nu!
A:Deschide sau,sparg ușa.
M:Bine.
Marinette îmi deschise ușa și am observat că se pregătea să plece la plimbare.
A:Unde mergi?
M:Nu i treaba ta!
A:Am,atâta timp cât ești în casă mea este treaba mea!
M:Bine!Atunci plec ca să nu te mai intereseze.
Marinette pov*
Ies afară și le fac cu mâna Alianei si Antonie apoi plec in parc.Lângă mine se axează doi bătrânei.Aww💕Se țin de mână.
Bătrânică: Ce păcat că nu mai sunt de vârstă acestei domnișoare,atunci parcă era mai bine!Te puteai mișcă mai bine.
Bătrânelul: Da,dar când apăreau lângă mine,erai balbaita,împiedicată,si timidă.
Batranica:Dar,totuși,așa îmi arată eu sentimentele pentru tine,doar ca tu nu mi le asi arătat,de ct după un an de când m-am mutat la tine în casă,iar tatăl tău te punea la multe ședințe foto.
Batranelul:Mda...Dar Totuși,uite ce departe am ajuns cu relația.Avem si copii si nepoți,toți i bine si frumos,nu?
Bătrânică:Mda....
Deodată Marinette se ridică de pe băncuță,da este prinsa de încheietura e către bătrânică.
Bătrânică:Ne faci o poza,te rog?
M:Mda...sigur...E o poveste foarte interesanta a vieții voastre!
Bătrânică:Mda....Sa ști că vei avea un viitor strălucit în modă,draga mea,si ai ales....în iubire.
M:Sa știți că așa sunt si eu pe lângă persoana pe care o iubesc, doar ca lui nu i pasa....
Bătrânică:Oo...ba da ii pasa,doar mai așteaptă puțin și ai să vezi că totul o să fie bine!
M:Va multumesc!
Marinette ii imbratiseaza,le face o poza cu telefonul ei apoi pleacă acasă,și în camera gasestre pe pat un trandafir cu un bilet lângă el.
📝Pe bilet scria:📝
"Vin-o la ora 20:00 la Turnul Eiffel"
Ok...Asta i cam ciudat, dar am să merg.
Era ora 19.Marinette a pornit spre Turnul Eiffel. Bănuia că Adrien plănuise ceva,dar nu știa ce. A ajuns la turn apoi s a urcat in lift.Deodată......
__________________________________________________
CITEȘTI
Miraculos-Povestea Mea
FanfictionVoi scrie o poveste despre Miraculos,dar poate nu voi posta zilnic.