17.Imposibila!

1K 61 5
                                    

A:Pentru ca...Te iubesc,Marinette!
M:Eu una.....nu cred că te mai iubesc.Oricât as încerca,nu pot!
A:Dar,Marinette,așteaptă!!
Marinette fuge la Alya acasă.Si bate la ușă
Al:Imediat!
M:Alya!
Al:Mda,scumpo?
M:As putea să rămân la tine asta seara?
Al:Îmi pare foarte rău Marinette,dar mnu....Trebuie să dormn cu surorile mele.
M:Dar măcar să stau cinci minute?
Al:O ora!
M:Bine!Adrien mi a spus că..
Al:Ca te urăște?
M:Ca mă iubește!
Al:Iar tu ai fugit?
M:Mda...
Al: Fetelor,jucați va cu Marinette de a prizonierii.Ea va fi nouă prizonieră.
O văd pe Alya cum scrie un mesaj.Oare cui?
M:Aaaaaa!
Fetele mă prinsera de mana si ma duseră intr un dulap pe care l au închis cu cvgeia,iar după vreo 10 minute iil aud pe Adrien.Deci lui i a scris!
A:Unde e?
Fm(Fetele mici):În dulapul ala.
Ele deschiseră ușă,iar când sa ies m am împiedicat si așteptăm să pup podeaua,da mă prinse Adrien.
M:Mersi...Eu ...trebuie...să plec!
Și am luat o la fugă din casa Alyei până în parc,iar acolo începu să meargă normal.Dintr o dată apăru iar bătrânică.
Bă:Ce ai pățit?
M:L am văzut pe băiatul pe care l plac,cu alta.
Bă:Nu cred a va fi o problema.Ai uitat că îl poți avea încă pe Motan Noir?
M:Nu,dar el m a rugat să îi fiu iubita pentru o zi si Totuși a făcut o lata...Oricum trebuie să plec..
Bă:Înainte să pleci ia te rog aceste brățări,da i una lui și păstrează tu una.
M:Mulțumesc!*o îmbrățișa apoi plecă acasă*
Marinette pov*
Când ajung acasă mă duc să i dau Dl. Agresses ,iar când intru observ că nu este nimeni si pun schițele pe masa,dar deodată picintr o trapa.
Totul e ciudat,acum sunt pe un pat,deci am rămas inconștiență.Îl văd pe Dl. Agresses care se uita îngrijorat la mine,iar Belle se da la Adrien,iar acesta o respinge.
Deodat Dl. Agresses ii spune lui Belle ca trebuie sa plece,iar acesta se îndreaptă către ieșire.Mă vede Adrien ca m am trezit.
A:Marinette,ce ai pățit?
M:Am intrat în biroul tatălui tău și când am pus schițele pe masa am picat intr o trapa.
G:Erau ale tale?
M:Mda...de ce?
G:Pai Belle a zis că sunt ale ei..
A:Oricum,te doare ceva?
M:Piciorul....Adrien?
A:Da?
M:Scuze!
A:Nu i nimic.
G:Sunteți drăguți împreună.*Apoi ne îmbrățișează pe amândoi*
Marinette se rușinează,iar Adrien o ia pe nevăzute si o sărută.
M:Ce ti am spus?
A:Ce?Nu am voie să îmi sărut iubita?
M:Dar parcă era doar până pleca Belle.
A:Am...m am răzgândit!
B:Am,Adrien?
A:Ce mai vrei?
B:Voiam să zic ca plec.
A:Bine..
D:Domnișoara e bine,doar ca are glezna luxata si nu poate să meargă.
Nu pot să cred,acum nu voi putea fi Buburuza...Iar Motan Noir o să si de-a seama cine sunt.
M:Nu pot să cred....
A:Ce?
M:De glezna era vorba...App,cat timp n am voie să merg?
D:Pai cam două zile.
M:Yay,mulțumesc!
A:Cam entuziasmată,e ceva important?
M:Mnu...
A:Ok..
Mergem acasă,sunt externată,normal, si acolo,aveam pe pat încă un trandafir,doar ca er făcută o dâră din petale până la baie.
M:Tu ai....
A:Mda!
M:Mersi!Da acum as prefere a dorm...Mă doare piciorul.
A:Hai ca te ajut eu să faci baie.
Marinette se rușina ,iar Adrien o luă pe sus și o dar în baie.O ajuta sa se dezbrace,da când ajunse la chiloți și sutien,Marinette se îndepărta de el.
A:Mă întorc cu spatele,iar tu te dezbraci si intri în casa.
Cada era umpluta cu apa.
M:Mbine....
Zis și făcut.Marinette s a dezbrăcat si a intrat în cadă plină cu apă,apoi Adrien s a apropiat de ea și a sărutat o!
__________________________
Sfârșit!

Miraculos-Povestea MeaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum