Capitolul 8

36 5 0
                                    

Angel P.O.V
M-am sculat din pat si dupa m-am dus sa fac niste sandiwichuri cand........vad acelasi cutit pe care il folosea Jeff*dati drumul la video*.....in clipa aceea mi-au venit in minte toate clipele petrecute cu Chloe...Jeff....L.J....toti....acum s-au dus.....nu mai exista....totul...toate.....toti...
In clipa aceea siruri de lacrimi au inceput sa-mi curga pe obrajii rosi....
-O sa fie bine.....iti promit.....spuse Ben luandu-ma in brate....
-Imi e dor de ei.....
-Stiu....stiu...si noua...a mai adaugat el acum stergandu-mi lacrimile de pe fata
-Am crescut la lvl mai repede ca voi....am 96....voi 68...cum?....
Ben: -Magii sunt mai puternici si cresc mai repede..nu e vina ta...e vina lor ca nu au instructiuni de craftare ._.
-Vreau sa va salvez la nevoie....si vreau sa ii readuc la viata pe toti....mai ales pe Chloe...*incepe sa planga mai tare* imi e asa dor de ea..
Ben: -*luand-o in brate repede* Shhhh nu plange te rog...se va rezolva totul..iti promit...te rog nu mai plange......
-*voce fada spre soptit* daca nu o sa reusim?.....daca unul dintre noi moare?..daca nu o sa reusim sa scapam vii?....
Jack: -*punand mana pe umarul ei* Hei...nu trebuie sa gandesti asa......gandeste pozitiv...o sa fim bine....
-*strange din pumni*...o sa ii readucem langa noi.......pe toti...fara nici o discutie....
Heya c: da stiu..am vrut sa mai adaug si un pic de tristete idk .-. Eu scriu capitolele astea dupa starea mea ._.
Anyway,sper ca va placut capitolul
See ya next time :> bye ^~^ ♡♥

Criminala de mine(CreepyPasta) Volumul IIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum