Ben P.O.V
Nu imi place cum se uita Red la An a mea,privirea pe care i-o da, este una ca de frate......seamănă...dar nu cred, An ar stii, nu?
-O sa fie bine.....iți promit draga mea..:) ii spun lui An la ureche dupa ce o sărut scurt si o imbratisez.
P.O.V ending
*dupa o luna dupa reîntregirea familiei*
R.A: -Dude,eu chiar o plac pe Alice...
Jack: -Dar cu Angel cum rămâne?
R.A: -Este...........nu mai contează....
Jack: -Zi, te ascult si promit ca nu zic la nimeni frate.
R.A: -Faza e ca.... eu si Angel suntem frați, doar ca din tati diferiti. Ea si Chloe........nici nu am apucat sa-mi vad cea dea doua sora.......... Au fost concepute cu Apollo, zeul luminii, el dupa ce murise, mama, Samantha, o muritoare de rând....s-a cuplat cu Erebus(Erebos), aka Red Angel 1. Avem aceeasi culoare a ochilor,avem aceleași gusturi, doar culoarea parului diferă, ea il are un auriu cenusiu, iar eu rosu ca focul. Ea nu știe deoarece eu am fost ascuns de tot ce înconjoara Inafara de mama, eram prea puternic pentru omenire si nu eram antrenat sa ma controlez..
Jack: -Wow frate.......pai, faza cu Alice, stai cu ea,vezi daca te place apoi ii spui. Pe cat faza cu Angel, eu zic sa ii spui......
R.A: -Ai dreptate.....
Hei! Yeah ik, nu am mai postat de mult :( si cred ca n-o sa mai postez o vreme bcs teze si Craciun xD. Oh,anyway,o sa postez un capitol special de Craciun. Lectura plăcuta si see ya later, ly <3
Media: Nightcore-Shatter me
CITEȘTI
Criminala de mine(CreepyPasta) Volumul II
De TodoHeeeey c: uitati continuarea de la Criminala de mine(Creepypasta) Volumul I Hope you'll enjoy it :3