My love is Liam

338 9 0
  • Dedicat lui Adee Adelina
                                    

Eram in masina cu mama mea in drum spre scoala.Tot drumul mama a fost tacuta,asa ca am hotarat sa o intreb ce are.

-Mama,ce ai patit?de ce esti asa tacuta?

-Nimic...sunt bine doar ca ma gandeam ce face tatal tau in America! spune mama dezamagita.

-Este bine,nu fii ingrijorata,am vorbit cu el inainte sa ma imbrac pentru scoala!

In cele din urma am ajuns la scoala.Imi iau la revedere de la mama si ies din masina.

-Pa Jess! spune mama

-Pa,ne vedem la 14:00

JESS!!!!!Imi aud numele prin curtea scolii!

-Da!Ma intorc si vad ca Vio ma striga.

-Am auzit ca o sa avem noi colegi de clasa!!!!spune ea entuziasmata!

-Da?tare.....

Auzind cum suna clopotelul am intrat in scoala,ducandu-ma in clasa cu Vio.

                                                                               *****La ora****

Noii nostri colegi,Liam si Niall,s-au asezat pe locurile din fata a clasei pentru ca doamna profesoara sa ii vada cel mai bine!

-Jess....Jess..!Ai un pix?intreaba Niall

-De unde imi stii numele?zic eu confuza!

-L-am retinut cand doamna profesoara te-a trimis la directoare pentru a duce catalogul.

-Aaaa......Ok,si da am un pix...!zic eu incantata!

-Multumesc!zice Niall razand

                            Dupa ce au trecut doar 20 de minute din ora..,celalalt nou coleg Liam..MA STRIGA..!

-Jess...Pss..heiii..pss...jess..!!!

-Da Liam,te aud,nu mai striga....!!!

-O doamne ce bine ca ma auzi..ce faci?

-Liam e oraa!!!Vorbim in pauza.!!!

-Heiiii nu vrei sa vorbesti cu mine?O.k treaba ta!!!spune Liaam suparat.

Pfff...Liam iti explic in pauza ce inseamna sa fii in ORA!!!!spun eu zambind.

             Dupa inca 30 de minute super plictisitoare..a sunat clopotelul:

-Liaaam acum este pauza putem vorbii!!

-Nu vreau sa mai vorbesc,sunt suparat pe tine ca nu vroiai sa vorbesti cu mine!!!

-Liam,vroiam sa vorbesc cu tine dar daca ne auzea profesoara ne dadea afara!spun eu pregatita sa il iau in brate!

-Bine Jess te iert!!spune Liam luandu-ne in brate!

             O doamne,Liam este o fire asa de amuzanta si distractiva si....sper sa nu inceapa sa imi placa de el..!!

 Dupa ore mama a venit sa ma ia acasa,dar eu am vrut sa raman cu Liam asa ca i-am spus ca am un proiect de facut cu niste fete!

-Mama,am putina treaba pentru la ore si trebuie sa mai raman 2 ore.

-Ok,dar o sa vii singura acasa.

-Bine mama..pa-paa

-Pa Jess!

       Liam mi-a propus sa mergem la un suc si dupa ne hotaram ce facem..

-Deci.....cum este viata ta?spune-mi despre tine!spun eu nerabdatoare sa aflu mai multe despre Liam.

-Pai am 4 prieteni super buni...toti spun ca suntem frati..si noi la fel,poate pentru ca stam in accesi casa,nu stam unul fara celalalt,avem concerte toti cinci,deci suntem nedespartiti,stateam in Londra,dar parinti mei si ai baietilor au hotarat sa ne mutam aici,si sper sa nu fiu tratat si aici asa cum am fost tratat in clasele mai mici...

-Doamne,deci Niall este ca si fratele tau si...ai trait in Londra...super tare...oricum o sa te trateze copii  de aici tu sa stii ca esti o persona minunata cu bun simt si amuzanta...esti foarte dragut si sensibil.

-Multumesc si tu esti foarte draguta,si frumoasa!

-Mersii,hai sa mergem unde ai zis tu!

-Ok!Liam m-a luat de mana si a pornit.

       Mie mi se parea foarte ciudat ca ne tinem de mana pentru ca stiam ca suntem doar prieteni....dar nu am zis nimic si am mers mai departe...

-Vrei sa mergem sa bem un suc sau iti este foame?

-Sau!raspund eu razand cu gura pana la urechi!!

-Heiii Jess nu face misto de mineeee!!spune Liam cu o voce de copil neajutorat!

-Glumeamm...miee foamee!!

-Ok mergem sa mancam atunci..!!spune Liam zambind

       Am mancat si chiar cand sa iesim din local ne-am intalnit cu......

 Cat mai multe parerii:*:*:*:*

My love is Liam ( One Direction)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum