Mama ma intelege!

86 13 0
                                    

Chiar cand sa ies pe usa m-am intalnit cu Liam.

Nu puteam sa cred ca fix el o sa vina la mine acasa,la usa mea cu toate ca cred ca stie ca mama ar fii foarte suparata pe mine daca ar stii ca un baiat deci specific clar UN BAIAT ar fii la noi la usa pentru mine.

Mama putea oricand sa afle de la un vecin sau poate ca Liam nu stia cum arata mama mea si cand ea a iesit din casa Liam a intrat fara sa isi dea seama ca aia e mama.

Doamne deci daca mama ar afla ca sunt ceva mai mult decat prietena cu Liam mar omoara.Mai ales pentru ca nu i-am zis si cica i-am ascuns si in al doilea rand pentru ca am doar 15 ani.

-Liaaaammm!!ce este cu tine aici?poate te-a vazut mama!!?ti-am zis ca ne intalnim la scoala!!!

-Da stiu dar am vrut sa vin sa te iau eu de acasa si sa imi cer scuze pentru aseara pentru ca m-am simtit cam rau si nu am putut sa ma distez ca voi.

-Pentru aseara,crede-ma nu a fost nimic,dar pentru azi,pentru ca ai venit la usa.....ma omori tu pe mine

-OK scuzeeeee nu am vrut sa fie asa,nu am vurt sa te supar sau sa te enervez,credeam ca iti voi face o surpriza placuta.

-Este oarecum placuta,pentru ca te vad....dar cu mama .......in fine hai sa mergem!am spus ei luandul de mana si coborand scarile.

     DA STIU!L-am luat de mana pentru ca asta am simtit pe moment!

-M-ai luat de mana!spune Liam zambind

-Da stiu,te deranjeaza?spun eu cu o spranceana in sus?

-Nu dar este ciudat pentru ca pana acum 10 minute tipai la mine si acum ma iei de mana,si oricum numai eu te luam de mana!

-Acum este si randul meu!I-am spus eu pupandu-l pe obraz

-Oooo deci vad ca actionezi din ce in ce mai repede!

-Stai linistit !momentat vreau doar prieteni.

     Am ajuns si la scoala,urma o zi super plictisitoare dar macar era Liam acolo sa mai faca ceva care sa ma faca si pe mine sa rad.Scoala mea mi se pare cea mai icudata,normala,tampita si totodata plictisitoare scoala din tara.

    Azi a fost o zi usoara pentru ca profesorii nu prea au venit la ore si cei care au venit nu ne-au predat asa ca am putut sa stam cu cine vrem si unde vrem.Bineinteles,eu am stat numai cu Liam,fetele erau super uimite ca nu mai stau in grupul lor,dar deja incepe sa ma enrveze faptul ca barfesc despre noii colegii.Liam si Niall sunt cei mai draguti baieti din scoala.

      Dupa ore Liam ma condus acasa,iar mama era la geam cand eu am venit cu Liam,deci ma vazut,mi-am luat la revedere de la Liam pupandu-l pe obraz.

-Pa Liam!ne vedem maine!spun eu zambind.

-Pa JeSs ne vedem!a spus Liam pupandu-ma pe obraz.

       Cum am intrat in casa mama ma intrebat cine este baiatul care ma adus si eu i-am spus ca este un coleg putin mai nou care se intelege doar cu mine din totata clasa.Si normal ca ea nu ma crede asa ca ma intrebat daca simt ceva mai mult pentru el.

        Si pana la urma i-am spus,i-am spus ca il plac,ca imi place cum vorbeste cu mine,cum se comporta,ca este singurul baiat care ma intelege,si pentru prima data am vazut pe fata mamaei intelegere,am vazut ca ma intelege ca nu ma contrazice sau ca spune ca sunt mica.In sfarsit ma intelege!

-Ok Jess inteleg!la varsta ta este normal!spune mama.

-Mama ce ai?esti bine?pana acum cateva zile ma certai ca sa nu ma mai aduca nimeni acasa,ca nu am voie cu baieit si acum imi zici ca este normal?

      Incep sa cred ca mama se drogeaza.

-Pai nu dar m-am gandit mai bine si am inceput sa te inteleg.

-Doamne in sfarsit Dumnezeu ti-a luminat calea.

      Ma-m dus la mine in camera in timp ce mama s-a dus sa duca gunoiul.Dra cand sa vina inapoi din liftul scarii iese.........

     Sa sper ca o sa fie cat mai multi cititori:***

-Mda...dar sa speram ca acum nu o sa ti-o iei in cap si sa faci ce vrei tu.

-Nu stai linistita.sper sa ramai asa spun eu super fericita.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Sep 17, 2013 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

My love is Liam ( One Direction)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum