O noua viata!

95 7 0
  • Dedicat lui Diana Ioana
                                    

Am mancat si chiar sa iesim din local ne-am intalnit cu una dintre cele mai bune prietene ale mele Adelina.

-Buna!!!

-Buna Ade!!!ce faci aici?

-Pai eram in trecere,ma duc la o prietena!

-A...ok eu trebuie sa merg acasa acum!

-Ok...ne mai vedem paa Jess!

-Paaa!!!

            Am luat masina lui Liam si am pornit catre casa mea!

-Cred ca am ajuns!spune Liam putin trist!

-Daa!!

          Sper sa nu ma vada mama cand cobor din masina lui Liam,dupa o sa ma ia si pe mine si pe el la intrebari!

-Ne vedem maine la scoala Jess!

-Ok paaa!

-Paa!

       Cum spunem mama a vazut pe geam ca ies din masina lui Liam si cum am intrat pe usa m-a luat la intrebari!!!

-Jess,cine e baiatul ala care te-a adus acasa?

-Un coleg nou de la scoala.!!!

-Mbine...cum zici tu!

      Am urcat sus in camera mea si m-am schimbat in ceva mai comod si de casa:aveam niste colanti cu Pluto si un tricou pe care scria I♥London,parul l-am lasat pe spate si dupa am deschis laptopul si asa am stat vreo 3-4 ore..

   Ma tot gandeam la ziua de azi in care Liam a fost foarte dragut cu mine..si cred ca m-am indragostit de el.

   Dintr-o data telefonul meu suna,era Liam...

-Buna.!

-Buna!

-Ce facii Jess,maine ai treaba,dupa scoala?

-Nu cred,de ce?

-Pai eu si baieti ne-am gandit sa iesim maine dupa scoala undeva si daca vrei sa iti inviti si prietenele!

-Da,ok o sa venim!

        Le-am sunat pe prietene mele si le-am anuntat ca trebuie neaparat sa merga cu mine unde ne-a invitat Liam.Habar nu am daca sunt cu Liam sau suntem doar prieteni,sunt putin confuza dar dupa ziua de maine cred ca o sa inteleg ce este intre noi doi.

-Mama,maine dupa scoala ma duc cu doua colege la un suc,o sa vin putin mai tarziu acasa.

-Ok,treaba ta,eu maine nu stiu cand vin acasa,pentru ca am foarte multa treaba la servici si cred ca o sa stau peste program.

-Aha,bine atunci.

        M-am reintors la mine in camera,eram putin obosita asa ca m-am dus si mi-am facut un dus repede,si m-am schimbat intr-un tricou de noapte,foarte larg si intr-o pereche de boxeri pe care scria Love You .

        M-am pus in pat si am incercat sa adorm dar parca tot ma bantuiau gandurile acelea cu Liam...

         A venit si ziua a doua in care trebuia sa ies cu fetele si Liam,parca imi pare putin bine ca vin si fetele,doar cu Liam nu ma simteam in apele mele.

-Buna Liam!spun eu asteptand salutul.

-Buna Jess,ce faci,cum ai dormit,esti fresh pentru ziua de azi?intreba Liam razand

-Da,sa stii ca sunt foarte fersh,deci hai sa mergem la ore.

        Mi-am luat si celelalte caiete din dulap si m-am dus in sala de clasa.

My love is Liam ( One Direction)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum