Başlıktan anlayacağınız üzere belkide bu bir veda'dır.
Bana soracağınız sorular olacaktır ki bunların en basında Chanfan olmayı artık neden istemiyor oluşum var. Panomda FOREVER CHANFAN yazıyordu. Bunu hatırlıyorum. Emin olun ki sizlere Chanfan olmayı istemiyorum dediğim Zaman'dan sonra bile hala direndim.
Ama Chandler'ın resimlerine baktığımda hiçbir şey düşünmediğim aklıma geldi. Hatta ne sevgi ne de kıskançlık hiçbiri.Söz verdiğini hatırlıyordum, Yazın " her zaman onun yanında olacağım diğerleri gitse bile ben onun için burada olacağım "demiştim.
Hatta Brianna 'nın onunla olan ilk resimleri yanı dostken ki olan resimlerini gördüğümde gülmüştüm. Brianna'nın eski halini biliyorsunuzdur. Gözlük kıllanıyordu ve biraz inek imajı vardı.
Ama şimdi Chandler üzerinden prim yapıyor. Onun sayesinde ünlü. Aynı seyleri Hana içinde diyenler vardı ama mantıksızdı çünkü Hana 'da oyuncu onun ününe ihtiyacı yoktu.
Brianna , Chandler'ı bir serseriye çeviriyor.İsterseniz beni yargılayın ama bu böyle.
Bu resmi Romantik bulan varır belki ama şunu söylemek istiyorum bana düşmez ama belkide bu resimden çok daha fazlası olmuştur. Ama bunu düşünmek ve söylemek bana asla düşmez.
Bu fotoğrafı görünce normalde delirmem ve üzülmem gerekirdi. Ama bugün hiçbir şey olmadı. Bu da benim artık onu hiç umursamadığımı gösteriyor.
İkinci soru : Neden Chandler değilde Calvin ?
Çünkü o Chandler gibi 'Egoist' değil.
Chandler eskiden hayran sayfalarını takip ediyordu. Hatta instagram hesabı hacklenmeden önce Hana ile birbirlerini bile takip ediyorlardı. Brianna onu berbat biri yaptı. Şimdi o eskiden takip ettiği sayfaların sahipleri ne kadar üzülmüşlerdir kim bilir ?Hatta sayfanın adını bile değiştirenler olmuştu.
Calvin öyle biri değil çünkü ona da Türk'ler Tirrek diyor ve o bu kelimenin anlamını bildiği halde ona böyle denmesine izin verdi.
Calvin canlı yayında adımı birçok kez söyledi. Hatta bu olaya dün ilk kez @bigbalhhaed şahit oldu. Hatta onun sorusuna bile cevap verdi.
Calvin Twitter'da beni takip ediyor şuanda.
Hatta mesajlarıma cevap bile veriyor.
Hatta Türkçede bile öğrenmek istediğini dün açıkladı. Türkiye'ye de gelebilirmiş.
İşte bu yüzden Calvin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Chandler Riggs facts
Non-FictionOnun Hakkı'nda pek bilinmeyenler. -kaynak belirtmeyeceğim!