Merhabalar , biliyorum böylesine iyi giden bir kitabı duyurularımla mahvediyorum.
Ama bir şeylere açıklık getirmek istiyorum.
Lütfen dikkatlice okuyun. 🙏🏻Hikayelerime devam edemiyorum , bu kitaba yeni bölüm yazamıyorum , betimleme yapamıyorum en önemlisi sizde fark etmişsinizdir. Chandler gibi bende değiştim , ama değişmeyen tek yanım yorumlarda veya mesajlarda hep saygıyla hepinize cevap verişimdi.
İçimde hep buradan gitmek , hikayeleri silmek gibi garip duygular var. Bunun sebebi 7 ay önce (8 Ekim. 2015) 'de hesabımı yanlışlıkla silmem.
32k 'lık Hınzır Aşk 'ı silmek 1,5 yıllımı verdiğim emeklerimin puff olup gitmesiydi.Bilmeyenler için Hınzır Aşk geçen sene final olmuştu. Ve şimdi ki okuduğunuz gibi değildi farklıydı.
Bu olaydan sonra bende tekrardan o hikayeyi yazmayı denedim. Ama bir şeyler ters gidiyordu. Bunalıyordum , yazdığım hikayeyi tekrardan yazmak ve ilk bölümleri hatırlamaya çalışmak o kadar zor ki. Incredible hikayesi içinde herşey öyle. Tıpkı Riggs Family gibi.
Tek sebeb bu değildi.
Sevdiğim dostlarımı da kaybetmem vardı bir bir hepsini. Şuana kadar tanıdığım en iyi Chanfan onlardı. Birisi ChanFan değil artık diğeri ise ona henüz ulaşmış değilim.
Eski dostlarımın hepsi gitti.
Ve ben buna henüz alışabilmiş değilim ne yazık ki.Sahte Brianna ve Chandler hesapları , Anti kitapları gibi saçma olalar bile olmuştu ama hiçbiri benim Hikayelerimi silmemden daha kötü değildi.
Neden mi Bunlar olduktan sonra geri döndüm ? Hata mı ettim bilmiyorum !
Chandler 'dan soğuduktan sonra tekrar eskisi gibi olmak için çabaladım. Hikayeler üretmeye çalıştım. Kurguladım ama yine de başaramadım. Eğer size Hınzır Aşk iyi bir hikaye gibi geliyorsa o hikaye geçen senedendi.
-Sevgilerimle ,
Umarım kimse alınmaz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Chandler Riggs facts
Non-FictionOnun Hakkı'nda pek bilinmeyenler. -kaynak belirtmeyeceğim!