Sabah kalktığımda yanımda bir not buldum.Notta şöyle yazıyordu."Erken çıkmak zorunda kaldım canım aşağıda sandiviç var " diye yazıyordu.Ayağa kalkıp dolaptan siyah bir uzun kollu tişört ve kot bir tulum alıp giydim ve paçalarımı sıyırdım.
Aşağı indiğimde tezgahtaki sandiviçi aldım.Kapının oraya gelip converse ve kaykamı alıp çıktım. Merdivenlere oturup ayakkabılarımı giydim. "Günaydın Alice " dedi tanıdık ses yukarı baktığım arkadaşım Alex 'i gördüm ve bende " Selam " dedim. Kaykayımı yere koyup üstüne çıkıp sürmeye başladım.
Arkamdan Alex'te geliyordu.Okula doğru sürüyordum.Lise 2 ye gidiyordum.Okula geldiğimde bütün herkes burdaydı.Micheal,Beth,Patrick,James,Adrien vardı.Pek onlarla sık dolaşmasamda yinede arkadaşlarımdı.Hepsi aynı ağızdan "Selam" dediler bende aynı cevabı verip sınıfımın olduğu yere doğru gittim.
5.dersteydik Alex doğru döndüğüm ter içindeydi biraz korkmuş gibiydi."Pişşttt Alex ne oldu " dedim.Alex " Hiç dün gördüğüm rüya aklıma geldi"dedi.Bende "Tenefüste anlatırsın " dedim.O da kafasını salladı.
Bahçedeki banklardan birine oturduk ve anlatmaya başladı." Dün rüyamda odamın köşesinde uzun boylu takım elbiseli biri vardı.Bende "Sende kimsin " dedim.O hiçbirşey söylemedi.Sonra ay Işığının oraya geçti.Ahhh...Alice..." dedi.Bende "Evet devam et "dedim.O da anlatmaya geri döndü."Ay ışığına geldiğinde onun yüzü yoktu ve Bende " Siktir " dedim.Sonra o da sırtından uzuntularını çıkardı beni yataktan alıp yere fırlattı ve bende öyle uyandım" dedi.Bende " Bu nasıl bir rüya " dedim.Ve sonra Alex'in kolundaki morluğa baktım." Ve de bu nasıl oldu "dedim kolundaki morluğa bakarak O da " Ben.. Bilmiyorum.." dedi. Tam o sırada Alex gözlerini bir yere dikti. Ve hecelemeye başladı."O..ooo...Orda...." dedi.Bende arkamı dönüp "Ne orda " dedim. Alexte " Şurdaki ağacın arkasında bakk bize bakıyor !!!!" dedi.Bende gösterdiği yere baktım.Gerçekten o yüzsüz yaratık bize bakıyordu."Bu gerçek olabilir mi ? " dedim.