- SERİ KATİL -

231 8 2
                                    

"Uzun adam bak orada çimenlerin arasına dal ve kampta buluşalım" dedim.Alex te "Tamam"deyip yanımdan ayrılıp Uzun Adam ı takip etmeye başladı. Gece gece bu ormanda ne işim var bende bilmiyordum. O Ticci Toby denilen çocuğu takip ediyordum. Baya irkildim çünkü elinde kanlı bir balta taşıyordu. "Eyesless hangi cehennemdesin" dedi Ticci Toby. "Buradayım seni puşt"dedi Mavi maskeli sanırım adı Eyessless Jack di. Gözsüz neden diyolardı çocuğa .
Çimenlerin arasında beyaz maskeli biri çıktı. "Bizde seni bekliyorduk Hoodie nerede" dedi Ticci Toby ."Bilmiyorum ama burada buluşacağımızı biliyor"dedi maskeli. " Çabuk olsa iyi olur Slenderman i bekletmeyelim"dedi Eyesless Jack. Masky"Bence beklemez çünkü bir çocukla uğraşıyor" dedi. Ah lanet olsun Alex.. Yürümeye başladılar sanırım O Slenderman in yanına gitmeliyim yürümeye başladım.

Az zaman almıstı oraya varmaya "Geldiniz mi ?" dedi Hoodie ." Evet geldik Slenderman geldi mi ?" dedi Ticci Toby. " Evet geldim Ticci Toby" dedi Slenderman . Evet aranan kişi gelmişti . Peki ya Alex yanında Alex yoktu. Umarım kaçmışsss...(Bir el ağzısına kapandı.) "Mmmm" diye mırıldanmaya başladım."Şsstt sessiz ol bizi anlarlar" dedi Alex . "Şükürler olsun " dedim. "Hadi buradan defolup gidelim daha fazla kalmak istemiyorum" dedi. Bende kafamı sallayarak onu takip ettim kampa ulaştığımızda herkes uyuyordu. Acaba Slenderman burada olduğumuzu bilse ne yapardı? Alex çadıra girip bir dakika sonra çıktı. "Hadi gidelim öğretmeme not bıraktım gidelim" dedi."Tamam eşyalarımı alıp geliyorum " dedim.

Yollar bitmek bilmiyordu iyiki buraya Alex in motoruyla gelmişiz . "Hey şurada dursana "dedim. Ama beni duymadı. Bu sefer bağırarak söyledim." Heyyyy şuradaaa dur artık" dedim.
Motoru durdurdu bir marketin önünde durduk.Ben motordan inip markete doğru yürüdüm. "Meraba " dedim kasiyere o da bana reverans yaparak "Meraba "dedi. Lavaboya gittim. Üstümü değiştirmem gerekti. Lavaboya girdim çantamı lavaboya bıraktım içinden siyah kısa kollu tişört ve yeşil bir tulumu aldım sırtımı duvara yaslayarak üstümü çıkardım . Tişörtümü giyip tulumu aldım onu da giyip elimdeki kıyafetleri çantama soktum ve lavabodan çıktım .

Markette gezerken cama doğru baktım Alex kaldırımda kamerayla uğraşırken gözüme yeşil gözlü siyah beyaz atkılı çocuk takıldı eline cipsleri abur cubur ne varsa dolduruyordu. Sonra gözleri televizyona takıldı. Bende arkama baktım haberlere. "Şu televizyonun sesini açar mısınız ?" dedi yeşil gözlü. Kasiyer "Tabi efendim" dedi. Haber spikeri şöyle diyordu " Hâlâ nerede olduğu bilinmeyen seri katil yine bir cinayet işledi yüzünde derin bir gülümseme bırakan seri katil FBI tarafından aranıyor evet şimdi seri katilin fotoğrafı ekrana gelecek birçok kez yakalandı ama kaçtı evet ekrana geldi siyah saçlı, mavi gözlü ,korkunç gülümsemesi, uzun boylu ,beyaz polarlı, siyah pantolon ve siyah converse giyen seri katil eğer bu tipte bir kişiyi görürseniz 911 arayın" dedi. Gerçekten korkunç gülümsemesi vardı. Yeşil gözlü çocuk kasiyere gidip alacaklarını aldı ve marketten çıktı öylece karanlığa dalıp kayboldu. Kasiyer " Uff umarım katili bulurlar marketime gelmesini istemem" dedi. Alex i bekletmeden yanına vardım. " Nerede kaldın ?" dedi Alex . Bende tebessümle " Haberlere daldım" dedim. " Hmm ne vardı ki " dedi Alex . " Bir Seri Katil " dedim.Alex " Hmm hadi yola koyulalım" dedi. Bende "Tamam " diyerek yola motora atladım....Ve yola koyulduk ..........

Uzun mu oldu bilemicem ama beğendiyseniz Vote ve Yorum yapmayı unutmayın :)

:) Bu emojiyi nedense Jeff in gülümsemsine benzetiyorum..

Bir Jeff The Killer HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin